دانلود فیلم Flight 2012 (پرواز) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Flight 2012

پرواز

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۴

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

فارسی

English

کاپیتان «ویدیکر» خلبان یک شرکت هواپیمایی است و برخلاف قوانین، عادت به استفاده از مشروبات الکلی دارد. او در یکی از روزهای کاری و درحالیکه پرواز آرامی را پشت سر می‌گذارد ناگهان متوجه یک نقص جدی شده و هواپیما را در حال سقوط می‌بیند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۲۸

پرواز یه اثر ناقصیه که به نظم دقایق میانیش کسل کننده و کند پیش میره و صحنه های زائد و غیر لازم زیاد داره.... از طرفی که به بعضی مسائل بیش از حد پرداخته شد اما از بعضی مسائل هم چشم پوشی شد و همینطور شخصیت پردازی ضعیف و نیمه کاره ای رو هم برای رل های فرعی این فیلم داشت.... فیلمنامه هم ضعف داره به عنوان مثال مسئله عذاب وجدان بعد پرواز ویپ (دنزل واشینگتون) رو نیمه کاره رها میکنه و همینطور ما نفهمیدیم روز قبل از دادرسی یه یخچال پر از مشروبات الکلی تو اون شرایط از کجا اومده و پنجره اتاق رو کی باز کرده!!!! از طرفی در مجموع این فیلم به عنوان یه فیلم معمولی خوب جمع شد و پایان خوبی داشت و همینطور بازی ها هم خوب بود.... نمره ی من 7.5 از 10

نمایش اسپویل
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۰۵

فیلم عالیه درود بر استاد دنزل واشنگتن بزرگ

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۲۰

باید این فیلم رو دید و از بازی و هنر دنزل واشنگتن لذت برد

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۲۲

فیلم واقعا دیدنی ای هست با بازی خیره کننده و استثنائی دنزل واشنگتن

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۲۷

فیلم خوبیه از رابرت زمکیس که دنزل واشنگتن به زیبایی تمام نقش خودش رو ایفا کرده. مسئله اصلی تو این فیلم اعتیادِ تا پرواز. دقایق ۲۰ تا ۲۷ به خوبی هیجان رو به بیننده منتقل میکنند و سکانس های پایانی هم که عالی بود.

نمایش اسپویل
بیشتر