دانلود انیمه 5 Centimeters Per Second 2007 (پنج سانتی‌ متر در ثانیه) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

5 Centimeters Per Second 2007

پنج سانتی‌ متر در ثانیه

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ۲۲:۳۰

    اضافه شدن انکود جدید

    Prof

  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۲۹

    اضافه شدن پخش آنلاین

    دو زبانه اضافه شد

فارسی

English

داستان فیلم از سال ۱۹۹۰ شروع و در زمان حال به اتمام می‌رسد. و شامل سه فصل می‌شود: فصل اول «شکوفه‌ی گیلاس»، فصل دوم «فضا‌نورد» و فصل سوم «5 سانتی‌متر بر ثانیه» که مجموع این سه فصل دوران بزرگ شدن پسری به نام تاکاکی تونو را نشان می‌دهند و موضوع بیشتر پیرامون احساسات درونی، دغدغه‌ها و برخورد او و انسان‌های پیرامونش با محیط است...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ۲۰:۲۲

این ژاپنیا هم خیلی افسردن بدبختا. حتما ببینید ولی از نظر من خیلی سخت گرفتن. دو نفر بچه بودن از هم خوشون اومده بعد از هم دور افتادن و نمی تونن ول کنن. خیلی مسخرست یه دو تا رفیق هم پیدا نکردن.

نمایش اسپویل
۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۲۵

اینکه افسرده نیستید خیلی خوبه،ولی این سناریو و داستان حتی اگه فقط برای دو نفر تو دنیا اتفاق افتاده باشه قابل تامل و قابل درکه

نمایش اسپویل
۹ فروردین ۱۴۰۰ ۱۴:۴۸

می‌دونید فارغ از زیبا بودن، این انیمه یه چیزی رو برای بار هزارم تو ذهن من روشن کرد.《هیچ لطفی تو بزدگ شدن نیست》

نمایش اسپویل
۵ شهریور ۱۳۹۹ ۰۰:۳۴

از زیباترین و شاعرانه ترین انیمه هایی بود که دیدم. به سه فصل تقسیم شده که هر فصل مفهوم جداگونه و مهمی رو نسبت به عشق داره..در کنار این ها ، دیالوگ های فوق العاده عمیقی داره.یه نکته ی دیگه ای که منو جذب کرد شبیه بودن این انیمه به YOUR NAME در کاراکتر ها و پایان هستش که به نظرم پایان هر دو یکی از بهترین پایان هایی بودن که دیدم،همه ی این ها به علاوه موسیقی دل نشینش انیمه نزدیک به واقعیتی رو به وجود آورده که کلی حرف توشه و بعد یه بار نگاه کردن تا مدتی راجبش فکر میکنید.

نمایش اسپویل
۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۹:۳۰

بله با آثار آقای شینکای آشنا هستم و ذاتا اون‌موقع به همین دلیل این انیمه رو تماشا کرده بودم. کلا به خاطر یک سری مشخصه‌ها، بین آثارش شباهت‌هایی وجود داره که همون مشخصه‌ها حکم امضای ایشون رو دارن.

نمایش اسپویل
۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۵۷

شبیه همن چون گارگردان شون یکیه

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸

نمیدونم تا حالا رابطه از فاصله دور رو تجربه کردین یا نه (همون long distance)، این انیمه هم تو بطنش ب اون موضوع میپردازه و با داستان های مختلفی ک تعریف میکنه، جذابیتش دوچندان میشه. متاسفانه من ازون دسته آدماییم ک این نوع رابطه رو دارن تجربه میکنن و نمیدونمم تا کی هم قراره طول بکشه⁦☹️⁩، ب همین خاطر تاثیرش رو من بیش از اون چیزی بود ک انتظار داشتم ۱۰٫۱۰ (برای من) بهتون پیشنهاد میکنم ببینید تا از قدرت «عشق» با خبر بشید. «ما اگه روزی هزار تا بهم پیام بدیم، قلب هامون یک سانتی‌متر هم بهم نزدیک نمیشه . . .»?

نمایش اسپویل
۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸

بشدت پیشنهاد میکنم.انیمه خیلی زیباییه

نمایش اسپویل
بیشتر