دانلود مستند How the Universe Works 2010 (کائنات چگونه کار می کند)

How the Universe Works 2010

کائنات چگونه کار می کند

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ۱۵:۲۰

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 5 از فصل 11

  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۲ ۰۷:۵۷

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 4 (Asteroid: Countdown to Catastrophe ) از فصل 11

فارسی

English

این مستند سریالی که از سال ۲۰۱۰ پخش آن شروع شده است ، به بررسی و آشنا کردن کاربران با منظومه شمسی ، ستارگان ، سیارات و … می پردازد و هر قسمت شامل مبحثی تازه می باشد . شاید بعد از تماشای این سریال ، در هنگام خیره شدن به آسمان در شب ، متعجب و متفکر نشوید!

پرسش و پاسخ

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۶

سلام خسته نباشید من فقط بخاطر این مستند قصد تهیه اشتراک دارم اما نمیتونم ببینم که کیفیت موجود از این مستند از کدام انکودر هست و چه حجمی دارد؟ من قبلن هم مطرح کردم که کاربران بدون اشتراک حداقل لیست لینک ها را ببینند تا اگر فردی بدنبال کیفیت و نسخه خاصی بود بتواند متوجه شود که موجود هست و اشتراک تهیه کند ! سوالم این هست که بالاترین کیفیت این مستند که موجود هست از کدام تیم انکود هست؟ چه حجمی دارد؟ ایا تمام فصل ها نسخه ی ۱۰۸۰ بلوری و بدون لوگوی شبکه پخش کننده رو دارند؟ ایا همه فصل ها بالاترین کیفیت نسخه بلوری ۱۰۸۰ را از یک انکودر دارند یا از چند انکودر؟ ایا پیش فرض همراه تمام اپیزود ها زیرنویس انگلیسی هست؟ ممنون میشم به سوالاتم پاسخ داده بشه یا یه اسکرین شات از لینک دانلود فصل ها برام ارسال بشه

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴۶

درود، تمام سوالات رو میتونید از پشتیبانی بپرسید و در لحظه پاسخ بگیرید تمام فصل ها دارای انکود 1080 web-dl انکود اختصاصی 30نما است.

نمایش اسپویل