دانلود سریال Death’s Game 2023 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Death's Game 2023

  • ۶۰ دقیقه
  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۴۲

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل اول با کیفیت WEB-DL اضافه شد

  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۵۷

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

مردی در مواجهه با سختی‌ها و فکر خودکشی پس از یک سری شکست‌ها، با مرگ مواجه می‌شود و مأموریت می‌یابد تا بارها و بارها از طریق 13 زندگی دیگر مرگ را تجربه کند تا شانس زندگی را به دست آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ اسفند ۱۴۰۲ ۰۱:۰۸

خیلی خوب بود و تاثیرگذار حتما ببینید

نمایش اسپویل
۱ اسفند ۱۴۰۲ ۰۴:۰۵

من یه قسمت دیدم و ادامه ندادم. اگه کسی کامنت من رو می‌بینه ممنون میشم جواب بده: زندگی اولی که پسره داشت پر از بدبختی بود، مثل خودمون. (چقدر نوجوون که به‌خاطر فقر و درس و کنکور خودکشی نکردن و نمی‌کنن!) زندگی دومی که بهش داده شد بهترین زندگی ممکن بود. مسلما آدم می‌جنگه تا زنده بمونه! اگه شرایط زندگی اولش اینقدر خوب بود مگه مرض داشت دست به خودکشی بزنه؟! آیا روند سریال قراره بهتر بشه؟!

نمایش اسپویل
۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۵۶

نرمالِ زندگی تو ایران رو میشه با کره مقایسه کرد؟ آدم معمولا خودش رو با اطرافش مقایسه میکنه. تو شرایطی که همه غرق در مشکلات و بدبختی هستن تو کمتر فشار بهت میاد و تحملت بالاتره. وگرنه کسی که ویلا ۵۰۰ متری داره، تو شهری که همه ویلای هزار متری دارن خودش رو بدبخت میدونه و ممکنه بعد از چند سال تلاش و نرسیدن، دست به هر کاری بزنه!

نمایش اسپویل
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۵۵

سریال خیلی جالبیه، خط داستانی خوبی داره و اتفاق های غیر قابل پیشبینی زیادی میفته، اصلا خسته کننده نیست و خیلی کشش نمیده( تمیز میره جلو). از اون سریال هاست که با روح و روان آدم بازی میکنه و تو تناسخ های مختلف حس و تجربه های مختلف رو بهت انتقال میده، بازیگر های خیلی خوبی داره و اون حس نا امیدی، عشق گرم، هیجان، خشم و جنون رو خیلی خوب نمایش میدن و خیلی هماهنگ هستن ( به نظرم قسمت 4 زیبا ترین قسمت بود). در کل سریال متفاوت و جالبی هستش حتما پیشنهاد میکنم که ببینید. فقط به نظرم بد ترین قسمت، قسمت آخر بودش که برای من هیچ لذت و هیجانی نداشت (با توجه به 7 قسمت قبل انتظار خیلی بیشتری داشتم ازش).

نمایش اسپویل
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۲۰

VagheAn didgahetoon ro b donya avaz mikone

نمایش اسپویل
۲۶ دی ۱۴۰۲ ۰۱:۱۲

عجیب ! عالی !

نمایش اسپویل
بیشتر