دانلود سریال Berlin 2023 (برلین) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Berlin 2023

برلین

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۲۵

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۱۶

    منتشر شد

فارسی

English

در اوج روزهای درخشان خود، برلین و یک گروه از همدستانش در پاریس گرد هم آمدند تا یکی از باشکوه‌ترین نقشه‌هایشان را عملی کنند: دزدیدن جواهراتی به ارزش ۴۴ میلیون یورو در یک شب.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ۰۰:۲۰

به غایت فیلم هندی و به غایت تینیجری. همون elite هست فقط سرقت قاطیش کردن.

نمایش اسپویل
۲۳ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۴۲

این سریال بشدت داره سعی میکنه ادای مانی هایست اصلی رو در بیاره که اصلا هم نمیتونه. اصلا معلوم نیست به چه ژانری طرف هستیم. جنایی؟ درام؟ چی اصلا؟ داره منو یاد قسمت های از فصل آخر سریال اصلی میندازه که بشدت از جزئیات دور شده بود و وارد یکسری مسائل درام و عشقی شده بود که تو بیشترش حول برلین جریان داشت. این سریال واقعا ارزش دیدن رو نداره. من عاشق سریال مانی هایست هستم ولی این منو تا جایی برد که داشتم ازونم زده میشدم و واسه همین دوباره نشستم دارم نگاش میکنم تا این افتضاح رو بشوره ببره.

نمایش اسپویل
۱۷ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۱۵

افتضاح سریال بیشتر عشقی بود تا جنایی اصلا ارزش دیدن ندارد

نمایش اسپویل
۱۶ دی ۱۴۰۲ ۰۳:۲۷

باگ های زیادی داشت. یبشترین قسمتی که منو خیلی آزار داد طبیعی جلوه دادن و جا انداختن مسایل اخلاقی خیلی اشتباه بود که میدونم الان اکثرا مخالفت میکنن ولی به نظرم تاثیرش تو جامعه ها مخصوصا جامعه ما شدیدتر میذاره. اگه این موارد نادیده بگیریم برای رفع کوتی و یکبار دیدن، سریال خوبیه جوابه

نمایش اسپویل
۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۵۷

طبیعی جلوه دادن نیست نشون دادن واقعیتاس

نمایش اسپویل
۱۶ دی ۱۴۰۲ ۰۲:۲۶

سریال خوبی بود. تقریبا همون حال و هوای مانی هایست رو داره. هرچند در مقابل اون حرفی برای گفتن نداره اما اگه عاشق سریال مانی هایست باشید، قطعا از تماشای اسپین آف برلین هم لذت میبرید.

نمایش اسپویل
بیشتر