دانلود سریال Fallout 2024 (سقوط) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Fallout 2024

سقوط

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۳۱

    اضافه شدن کیفیت جدید

    کیفیت 4k انکد PSA

  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۴۴

    اضافه شدن کیفیت جدید

    نسخه HDR و DV با کیفیت 4k

فارسی

English

داستان داشته‌ها و نداشته‌ها در دنیایی که در آن تقریباً چیزی برای داشتن باقی نمانده است. 200 سال پس از آخرالزمان، ساکنان آرام پناهگاه‌های مجللی که پس از سقوط زمین ساخته شده بود، مجبور به بازگشت به سرزمین مخروبه و غیرقابل سکونتی می‌شوند که اجدادشان سال ها پیش پشت سر گذاشته‌اند و از کشف دنیایی فوق‌العاده پیچیده، بسیار شاد و عجیب و البته خشنی که در انتظارشان است، شوکه می‌شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۴۷

عجب چیز مزخرفی بود اعصابم خراب شد

نمایش اسپویل
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۱

درود. در حال پیگیری برای زیرنویس هستیم.

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۰۷

انچه که در همین ابتدای سریال هست بعد از ان شروع مسخره ! این برداشت را می توان کرد که سریال می خواهد با تم دهه 50 زمان حال را باز افرینی بکند این موضوع جالبی هست اتفاقا واندا ویژن هم با همین تاکتیک خوش درخشید اما اگر پیغام سریال این است که اگر جنگ هسته رخ می داد عقب می ماندیم باید بگم که نمونه عینی که این نظریه را رد می کند ژاپن هست ! انسان های ضعیف نابود شدند تندرو ها سرکوب شدند و جامعه ژاپن شکوفا شد . اما اگر سریال قصد داره با تاکتیک غافلگیری مثل Lost جزیره های جدا را به هم وصل کنه از همین الان شکست این سریال را اعلام می کنم . یک نکته ای هم که است اینه که به جای مونولوگ بهتر بود حداقل قسمت اول به شرایط بعد از بحران می پرداخت ! در ضمن حالا مثلا چه اجباریه در شرایط بحرانی نفری یک گوشت کوبیده مکانیکی دستشان بکنند خوب یک ساعت وسط دهکده می زدند بهتر نبود ؟ کلا اثر ضعیفیه و توصیه نمی کنم !

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۵۹

دیدم خیلی روی این سریال تبلیغ می شه قصد دارم نقد کامل بنویسم . ابتدا دوستان جوان قشنگ نگاه کنند و عظمت امریکا را ببینند امریکا همیشه امریکا بوده هست و خواهد بود این را گفتم تا ارزش و زیبایی ازادی در تمام ابعاد زندگی را ببینید یک تمدن را ازادی می سازد نه پول نه قدرت اما در همین مقدمه باید بگم کارگردان اصلا نمی دونست انفجار هسته ای نمنده ؟! یکم جلوتر می ایم اصلا نمی دونست موج انفجار عادی چیه ! پنجره ها شکستند یک نفر زخمی نشد هیچ داشتند با اسلو موشن با سرعت نور از معرکه با اسب و ماشین های فسیل دهه پنجاه فرار می کردند ! یکم هم به خودم جرات می دهم و این را می گویم که دقیقا برای چی یک دشمن باید چند تا موشک را ولو به شهر های بزرگی مثل شهر های امریکایی بزنه ؟ اونم موشک هسته ای !!! یک موشک کافیه دیگه !!! خدایی کارگردان یک بازنگری اساسی در مطالعاتش نسبت به انفجار و انفجار هسته ای و اصلا کاربرد انفجار در جنگ بکنه یک موشک می زنند که شهر فلج بشه نه اینکه برای هر یک نفر یک موشک هسته بترکونند اونم با اسب ملت فرار کنند لابد اینم قهرمانه زنده هم می مونه 😂👉🏻

نمایش اسپویل
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۰

پخش آنلاین خیلی صدای ضعیفی داره واقعا باید همیشه هدفون گذاشت نمیتونید اینو درست کنید؟

نمایش اسپویل
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۱۰

درود به پشتیبانی پیام بدهید.

نمایش اسپویل
بیشتر