دانلود سریال Twenty Five Twenty One 2022 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Twenty Five Twenty One 2022

  • ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۰۰

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل اول با کیفیت WEB-DL اضافه شد

  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۶:۲۰

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل ۱ قسمت ۱۶

فارسی

English

در زمانی که رویاها دور از دسترس به نظر می رسند، یک شمشیرباز نوجوان به دنبال جاه طلبی های بزرگ می رود و با مرد جوانی سخت کوش آشنا می شود که به دنبال بازسازی زندگی خود است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۱

سریال واقعا خوبیه صرف نظر از ضعف فیلمنامه در زمان حال و پایانش (که به اهداف کارگردان به نظرم نزدیک نبوده و کمی سر سری ساخته شده و اصلا حسی که در کل سریال در جریان بود رو منتقل نمیکرد) 1998تا 2009 واقعا خوش ساخت بود و بازی بازیگرها هم تا حد زیادی قابل قبول بود. یکی دیگه از حسن های سریال جنبه ی عاشقانه ش بود که منطقی تر از سریالهای دیگه ی کره ای بود و اتفاقا از اینکه خیلی به ازدواج شخصیت اول نپرداخت خیلی خوشم اومد. شاید زود باشه که بگم (چون دیشب سریال رو تموم کردم) بعد از سریال my mister که رتبه یک داره برام این سریال جز اولینهای کی دراما بود.

نمایش اسپویل
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۶:۲۷

سریال واقعا خوبیه روی وجه عاشقانش زیاد حساب باز نکنید بیشتر انگیزشی و نوستالژیک هست و همین حس خوبی میده بازی هاش عالی نیست ولی بدم نیست سیر داستانی جالبی داره ولی بعضی جاها ممکنه خسته کننده بشه برخلاف خیلی از سریالا پایانشو دوست داشتم کاملا منطقی و قابل لمس بود خوشحالم که سریالای کره ای دارن بیشتر و بیشتر به سمت رئالیستی شدن حرکت میکنن و دیگه مثل سریالای قدیمی کره ای همه چیز گل و بلبل نیست

نمایش اسپویل
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۴۳

خیلی عالی بود، لذت بردم

نمایش اسپویل
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۳۱

از دیدنش لذت بردم... تو شرایط سختی بودم و این سریال حالمو خیلی خوب کرد

نمایش اسپویل
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۳۹

سریال خیلی قشنگی هست خوشحال شدم شما این سریال رو گذاشتین، سریال یا فیلم های کره ای بیشتر ی لطفا بزارید:) عاشق هنرپیشه اصلی هستم که با عشق و علاقه برای رسیدن به هدفش میجنگه و داستان بسیار جالب استف، اگه تماشا کنید دوست دارید بقیه قسمت ها زودتر بیان تا ببینید ماجرا چی میشه:)

نمایش اسپویل
بیشتر