دانلود مینی سریال Station Eleven 2021 (ایستگاه یازدهم) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Station Eleven 2021

ایستگاه یازدهم

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۱:۲۲

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل اول با کیفیت بلوری اضافه شد

  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۱۲

    اضافه شدن پخش آنلاین

    station_eleven_s01e01-station_eleven_s01e10

فارسی

English

حماسه ای پسا آخرالزمانی که چندین جدول زمانی را در بر می گیرد و داستان بازماندگان یک آنفولانزای ویرانگر را روایت می کند که تلاش می کنند جهان را از نو بسازند و دوباره تصور کنند و در عین حال بهترین چیزهای از دست رفته را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۲۳

خدا قوت! اقعا دوست داشتنی بود. باید طوری نظرم رو بدم که خواننده بفهمه که باید ببینه یا نه. نقدی در کار نیست. سریال خوب، داستان خوب، فیلمنامه عالی، کارگردانانِ خوب، و کلا همه چی تمام. شاید نقص هایی داشت که واقعا میشه ازشون گذشت. ملال آور نیست و اصلا وقتتون به بطالت نیگذره. ولی اگر مثل من شاغل هستید و تو محل کار میخواید تماشا کنید، نکنید چون از کار و زندگیتون میفتید تا سریال تموم بشه. خوب باشید. واقعا باید با دقت ببینید. یه جاهایی داستان سعی داره حوصلتونو سر ببره ولی مطمئن باشید که در ازای صبوریتون نکته های خوبی بهتون یاد میده. خودم شخصا بعضی از جملاتش رو روی کاغذ برای خودم نوشتم.

نمایش اسپویل
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۲۵

اول از همه ی تشکر ویژه و خسته نباشید به NegarFD بابت ترجمه و زیرنویس این اثر زیبا... دوم به هر کس در دنیا توصیه میکنم این سریال دیدنی رو تماشا کنه...سریالی سراسر شادی و غم- فراغ و وصال- مرگ و تولد- تلخی و شیرینی- دل شکستن و دل به دست آوردن- گریه و خنده کارگردان و تیم سازنده یک پازل زیبای هزار تکه ساختن و به زیبایی تو ده قسمت اون رو کنار هم قرار میدن . نهایتا تابلو زیبایی به دیوار می کوبن هر قسمت هزاران حرف برای زدن داره و داستان رو جلو میبره بازی های فوق العاده بازیگران هیچ چیز برای نقد باقی نگذاشته شخصیت پردازی کاراکتر های اصلی کاملا به اندازه و پایان بندی عالی طوری که تیم سازنده هم میتونه ادامه بده برای فصل های بعد و هم میتونه همینجا نقطه بذاره و بگه تموم. امیدوارم ادامه داشته باشه تا باز هم لذت ببریم.

نمایش اسپویل