دانلود سریال Inventing Anna 2022 (جعل آنا) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Inventing Anna 2022

جعل آنا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۱۰

    اضافه شدن زیرنویس اختصاصی سی‌نما

  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۰۹

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

داستان روزنامه نگاری که با داشتن اطلاعات بسیار زیاد به بررسی پرونده بلاگر معروف ایسنتاگرام " آنا دلووی" می پردازد. این بلاگر آلمانی تبار با حیله و عوام فریبی مبالغ هنگفتی را از اهالی نیویورک کلاهبرداری کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اسفند ۱۴۰۱ ۲۰:۴۸

فیلم ها و سریال هایی که بر اساس واقعیت هستن برای من همیشه اولویت دارن و بعد از دیدن همیشه گوگل میکنم و مطالب بیشتری میخونم...این سریال هم جذاب و گیرا بود

نمایش اسپویل
۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۲۳

سریال جذابیه من دوستش داشتم، روند کندی نداره و همه چی سریع پیش میره ... فقط چرا هیپکس یه مشت نمیزد تو صورت این دختره بیخود :) واقعا شخصیت حال بهم زنیه.

نمایش اسپویل
۲۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۵

سریال خوش‌ساخت بود، سریع پیش می‌رفت آنا به‌عنوان شخصیت اصلی، به نظرم باورپذیر بود، گاهی واقعاً با خودم فکر می‌کردم الان راست می‌گه یا دروغه! بر اساس واقعیت بودنش هم داستان رو جالب‌تر می‌کنه. در کل سرگرم‌کننده است و ارزش دیدن داره :)

نمایش اسپویل
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۳۱

به نظرم امتیاز 6 براش کافیِ، قسمت خوبش برام کلیت داستان بود که البته همراه با زرق‌وبرقِ نتفلیکس هم بود؛ولی از داستان (که واقعی بوده) بگذریم،بازی جولیا گارنر خیلی \"بازیگری\" شده بود.. برای من ملموس بود اکت داره انجام میشه، چشم اشکیش و نوع پلک زدنش تا یه چیزی بد پیش‌میرفت و خیلی چیزای دیگه.شاید برای همین زیاد به دلم نشسته.. چیز جالبی که خوندم دربارش این بود که اَنا برای 200 هزار دلار مجرم شناخته شده بود و برای داستانش نتفلیکس بهش 320 هزار دلار داده.(در نهایت سود هم کرد!)

نمایش اسپویل
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۰۶

خیلی جالب بود. همون اول فیلم هم میگه هدفش رسیدن به شهرته و شهرت هست که پول میاره.

نمایش اسپویل
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۵۷

جالب بود :>

نمایش اسپویل