نقاط قوت: گرافیک خوبی داره - صحنههای اکشن جذاب به خصوص برای جنگها - موسیقی 10 از 10 - سرعت جلو رفتن داستان کافیه - شخصیت پردازی به اندازه - یه اثر فانتزی کامله - سورپرایزهای خوبی داره (البته سورپرایزهای بهتر رو میتونید در اتک آن تایتان شاهد باشید...)
نقاط ضعف: فیلمنامه در مجموع تکراری محسوب نمیشه ولی تمام المانهای مهمش تکراریه؛ از پایان بندیش تا انگیزه شخصیتها - نبود رومنس قوی در داستان: یه رابطه عاشقانه کامل و درست وجود نداره - عدم ایجاد یه رابطه خاص بین اثر و بیننده؛ آرکین نمیتونه توی پوست و گوشت شما رسوخ کنه و باعث بشه با مرگ شخصیتها خیلی ناراحت بشید یا با برنده شدشون خوشحال
کارگردان نترسه و از اینکه مثلا یه اپیزود کامل در دنیای موازی جریان داشته باشه یا اینکه برای چند اپیزود سراغ شخصیتهای اصلی نره هراسی نداره. اما خود فیلمنامه حاضر نیست به سادگی از شخصیتهای اصلیش دست بکشه (چیزی که در آثار شاهکار عکسشو شاهدش هستیم)
فکر نمیکنم کسی از دیدن این اثر پشیمون بشه و تقریبا بین همه افراد میتونه مخاطب باشه. نمره من 7 از 10
میتونم اسمش رو بزارم یک سریال خوب - گرافیک قوی اون بیشتر منو جذب کرد - توجه به جزئیات و کلیت داستان برام جالب بود با اینکه قسمتای اخر خیلی سریع جمعش کردن - ولی رتبه ی 25 (250 فیلم برتر) یکم زیادی نیست؟؟
بد نبود. موزیکاش و سبک اکشنش و سکانسایی که ساختن خیلی جذاب و خاصه ولی خود داستانش و اکشنش برای من جذاب نبود، بیش از حد تخیلی و میتونم بگم تینیجری بود برا من. همین 2 فصل هم کافی بود و خوب شد که طولش ندادن. 7 از 10.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
neo.hamid2000
neo.hamid2000
۱۸ مرداد ۱۴۰۴ ۱۶:۴۱
نقاط قوت: گرافیک خوبی داره - صحنههای اکشن جذاب به خصوص برای جنگها - موسیقی 10 از 10 - سرعت جلو رفتن داستان کافیه - شخصیت پردازی به اندازه - یه اثر فانتزی کامله - سورپرایزهای خوبی داره (البته سورپرایزهای بهتر رو میتونید در اتک آن تایتان شاهد باشید...) نقاط ضعف: فیلمنامه در مجموع تکراری محسوب نمیشه ولی تمام المانهای مهمش تکراریه؛ از پایان بندیش تا انگیزه شخصیتها - نبود رومنس قوی در داستان: یه رابطه عاشقانه کامل و درست وجود نداره - عدم ایجاد یه رابطه خاص بین اثر و بیننده؛ آرکین نمیتونه توی پوست و گوشت شما رسوخ کنه و باعث بشه با مرگ شخصیتها خیلی ناراحت بشید یا با برنده شدشون خوشحال کارگردان نترسه و از اینکه مثلا یه اپیزود کامل در دنیای موازی جریان داشته باشه یا اینکه برای چند اپیزود سراغ شخصیتهای اصلی نره هراسی نداره. اما خود فیلمنامه حاضر نیست به سادگی از شخصیتهای اصلیش دست بکشه (چیزی که در آثار شاهکار عکسشو شاهدش هستیم) فکر نمیکنم کسی از دیدن این اثر پشیمون بشه و تقریبا بین همه افراد میتونه مخاطب باشه. نمره من 7 از 10
۱
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Polestar
Polestar
۱۸ بهمن ۱۴۰۳ ۲۱:۱۷
یه سریال معمولی و بچگانه و دیگر هیچ در حد امتیاز 6 الی هفت
۱
۹
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
nooooora
nooooora
۲۴ دی ۱۴۰۳ ۱۲:۱۶
میتونم اسمش رو بزارم یک سریال خوب - گرافیک قوی اون بیشتر منو جذب کرد - توجه به جزئیات و کلیت داستان برام جالب بود با اینکه قسمتای اخر خیلی سریع جمعش کردن - ولی رتبه ی 25 (250 فیلم برتر) یکم زیادی نیست؟؟
۴
۵
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
sirsband
sirsband
۲۳ آذر ۱۴۰۳ ۱۷:۴۱
بد نبود. موزیکاش و سبک اکشنش و سکانسایی که ساختن خیلی جذاب و خاصه ولی خود داستانش و اکشنش برای من جذاب نبود، بیش از حد تخیلی و میتونم بگم تینیجری بود برا من. همین 2 فصل هم کافی بود و خوب شد که طولش ندادن. 7 از 10.
۵
۱۳
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Hossahandein97
Hossahandein97
۱۹ آذر ۱۴۰۳ ۱۶:۰۸
خیلی عالی و کاملا جذاب
۵
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ