دانلود سریال Squid Game 2021 (بازی مرکب) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Squid Game 2021

بازی مرکب

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۱۷

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل اول با کیفیت WEB-DL اضافه شد

  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۱ ۰۰:۴۰

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

داستان افرادی که هر کدام به نوعی در زندگی خود مشکل بزرگی دارند و برای جبران آن وارد بازی مرموزی می شوند که فقط یک برنده با جایزه ۴۰ میلیون دلاری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ۰۴:۵۸

اولش یه ذره متوسط بود ولی یهو خیلی خوب میشه و یه جاهایی واقعا احساسات رو درگیر می کنه 7.5/10

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۰۷:۲۳

برخلاف نظرات دوستان به نظر من که سریال بسیار خوبی بود... اینو بگم من زیاد سریال نمیبینم بیشتر فیلم میبینم ولی خوب ببینید خیلی از سریال های آمریکایی رو هم که شاهکار میدونید ایراداتی داشتند... مثلا چرنوبیل خیلی با واقعیت فاصله داشت و دقت تاریخیش شاید به پنجاه درصد هم نمیرسید گرچه حالا پیام خودشو رسوند... در مورد سریال اسکوئیدگیم هم باید بگم کلاس فیلمسازی بود واسه خودش، جدا از کاراکترهای مختلف که هر کدوم انعکاس درونی جامعه کره جنوبی هستند و حالا به نقد نظام کاپیتالیستی میپردازه و به فاصله طبقاتی و برده داری نوین میپردازه که به نظر خیلی ها ایده تکراریه ولی شما به نمادها و ارجاعات فیلم دقت کنید، به چه شکل ماهرانه ای در این سریال به کار برده شده؟! اگه این هنر فیلمساز نیست پس چیه؟! مگه فیلم یا سریال بزرگ باید حتما داستان پیچیده ای داشته باشه؟! اتفاقا این هنر فیلمساز رو میرسونه از ابتدا تا انتها با در نظر گرفتن کوچیکترین جزئیات در حالی که شخصیت کاراکترهاشو به خوبی بسط داده با سادگی و ظرافت تونسته داستانشو پیش ببره!!! من فکر میکنم اتفاقا یک سریال شاهکار رو دیدم و به نظرم نمیشه از الان قضاوت کرد ولی به نظرم فیلمساز با ادامه دادن سریال پتانسیل خراب کردنشو به شدت داره، امیدوارم اینطور نباشه!!! نمره ی من به این سریال 9 از 10.

نمایش اسپویل
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۰۶:۰۵

البته به نظرم بازی نهایی بین گی هون و سانگ وو نقطه ضعف این سریاله، در حالیکه سانگ وو در بازی مرکب دست بالا رو داشت صرفا با دو سه تا مشت تسلیم شد!!! اسم سریال بازی مرکب بود و برخلاف اونچه که مطمئنا همه انتظار داشتند ماندگارترین نبرد در این بازی باشه خیلی سرسری سازندگان این سریال از این بخش رد شدند و پرداخت خوبی اصلا این سکانس نداشت.

نمایش اسپویل
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ۰۴:۲۳

سلام ، به نظر من واقعا استوري زيبا بود👌اين سريال فقط و فقط داشت ديني به نام انسانيت به چالش ميكشيد 👌🙏🌹

نمایش اسپویل
۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۵۱

من شخصا خوشم اومد. متاسفانه ما ایرانی ها خیلی احساسی برخورد می‌کنیم، مردم اوایل تحت تاثیر تبلیغات این سریال قرار گرفته بودن و می‌پرستیدنش خیلی ها می‌گفتن بهترین سریال تاریخه و بعد از یه مدتم نظرشون کاملا عوض شد و الان میگن اصلا خوب نیست، در صورتی که حد وسطی هم وجود داره. به نظر من خیلی از نماد ها و ایستراگ ها استفاده کرده بودن و مفاهیم قابل تاملی رو توش گنجونده بودن که در نوع خودش جالب بود و میتونه حتی توی سینما خیلی تاثیر گذار باشه. از طرفی یه سادگی خاص داشت. قطعا ممکنه خیلی ها این موارد رو دوست داشته باشن و خیلی ها هم نه، بنابر این مخاطب خاص خودشو داره. شاید جوونترا و گیمرا بیشتر ارتباط برقرار کنن.

نمایش اسپویل
۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۲۳

برای 1 بار دیدن ارزش داشت به نظرم توقعتون رو کم کنید در کل نبینید هم اصلا چیزی از دست ندادید من که این سریال رو توصیه نمیکنم به کسی

نمایش اسپویل
بیشتر