دانلود سریال Taxi Driver 2021 (راننده تاکسی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Taxi Driver 2021

راننده تاکسی

  • ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۴۵

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل اول و دوم با کیفیت WEB-DL اضافه شد

  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ۰۹:۰۲

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل2 قسمت های 15 و 16

فارسی

English

داستان یک راننده تاکسی لوکس که از طرف مسافران برای گرفتن انتقام اجیر می شود . اثر کارلوس و لی جائه جین .

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۵۴

سریال خوبیه و ارزش دیدن داره ولی فکر میکنم 16 قسمت 1 ساعته براش زیاده. (فصل 2 رو ندیدم راجب فصل 1 حرف میزنم) داستان خوبی داره همراه با اهنگ های مناسب، اکشن هاش خیلی قشنگن ولی یکم شخصت اصلی خشک هستش و اون احساسات عمیق رو نشون نمیده ( کلا به این زاویه که شخصیت ها عاشق کسی بشن و... پرداخته نشده و همین یکم فضا رو خشک میکنه و اون درامی که انتظار داشتم رو بهم نداد، هرچند درگذشته شخصیت ها عاشق افرادی بودن که الان نیستن و همینم یکم درام خوب میسازه ولی اونی که من میخواستم نبود)، بعضی جاها ممکنه یکم خسته کننده باشه و واقعا نخواید یه سری چیز که اونقدرا مهم نیست رو ببینید... اون حس که یه نفر هست انتقام آدم ها رو بگیره حالا به دلایل مختلف(خلا قانونی، بی کفایتی، بی توجهی و..) رو خوب نمایش میده، پرونده های انتقام جالبی توش هست و با موضوع های مختلف درگیر میشن که به گذشته هم ربط پیدا میکنه و خیلی تمیز و خوب هستش ولی اون خشونت و درام لازم رو نداشت، درامی که رو روح آدم تاثیر بزاره و درد رو منتقل بکنه نداشت( یکی دو صحنه بود ولی نه زیاد). ( به نظرم سریال Vigilante که 8 قسمت بود خیلی تاثیر بهتری داشت). این سریال تو ژانر جنایی هستش ولی پلیس نقش زیادی نداشت، بیشتر دادستان نقش داشت که اون هم زیاد تو اکشن ها نبود!! در کل اگه دنبال یه سریال جنایی و درام با بازیگر های خوب هستید، که شخصیت اصلی و بقیه شخصیت ها درد های گذشته شون رو پایه اینجا یه گروه برای گرفتن انتقام بقیه / خودشون کردن، به نظرم سریال خوبی هستش و پیشنهاد میکنم.

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۴۰۲ ۱۷:۳۹

خیلی آبکی بود خیلییییییی

نمایش اسپویل
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۱۶

من هنوز فصل اول رو تمام نکردم اما تا اینجا خوب بوده به نظرم.یه سری کلیشه های فیلم های این مدلی داخلش هست که یکم روی مخه مثل هکری که مث آب خوردن همه جا رو هک میکنه و همیشه همه چیز تو مشتشه و یه بزن بهادر بی اشتباه و بی نقص که همیشه کارهاش درسته و نتیجه میده.خط داستان معمولا مشخصه و اگر از این مدل سریال ها زیاد دیده باشید گاهی توی ذوق میزنه اما کلا خوش ساخت و قابل قبوله.بازیها و بازیگران هم خوب انتخاب شدن هم خوب بازی میکنند. برای یک بار دیدن وقتی سریالی دم دست نیست کاملا توصیه میشه و انتظارات رو تا سطح خوبی برآورده میکنه سایر توضیحات رو shirin68 نوشته

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۴۰۲ ۰۴:۱۰

زیرنویس سینک نداره آنلاین نمیشه دیدش مخصوصاً چون زبانشم انگلیسی نیست،جدا باید دانلود کرد دیدنش رو سخت میکنه

نمایش اسپویل
۱۷ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۵۳

عالی

نمایش اسپویل
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۲۵

سریال خیلی جذابیه. پیشنهاد می کنم. موضوعات خیلی جذابی رو تو هر قسمت انتخاب می کنه که توی هر جامعه ای اتفاق می افته و در عین حال همه قسمت ها به هم ربط دارن. اگه بخوام یه توضیح کوچیک بدم برای کسایی که ندیدن یک راننده تاکسی و گروهش هستند که داستان کسانی که توی جامعه بهشون ظلم شده گوش میدن و در صورت تمایل اون افراد از کسی که بهشون ظلم کرده انتقام می گیرند. و انتقام اصلا منظور کشتن اونا نیست. این گروه زندان مخصوص به خودشون رو دارند و... چون افرادی که به خاطر قدرتشون ظلم کردند از طریق قانون هیچ مجازاتی براشون قابل تصور نیست( چون قانون طرفدار اوناست و مدرکی هم علیه اشون نیست.کسی که قدرتمنده مدارک رو هم به راحتی از بین می بره) همه چیز سریال خوبه به غیر از صحنه های دعوا و درگیریش که به نظرم غیرواقعی میاد ولی کلا دو دقیقه از هر قسمت رو در بر می گیره و خیلی اون بخشش مهم نیست. خلاصه پیشنهاد می کنم. البته از قسمت سه بعد خیلی خوب میشه و دو قسمت اول رو باید زمان بذارید تا داستان جا بیفته.

نمایش اسپویل