دانلود سریال Resident Alien 2021 (بیگانه ساکن) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Resident Alien 2021

بیگانه ساکن

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۰۹

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل3قسمت8

  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۴۹

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 8 فصل 3

فارسی

English

داستان بیگانه ی به زمین فرستاده شده ای به نام "هری" که هویت پزشکی را در شهر کلرادو، از آن خود کرده و به تدریج شروع به مبارزه با معضل اخلاقی ماموریت مخفی خود در زمین می کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۳۸

-من اینو از فصل اول با داداش کوچیکم میدیدم و هر قسمت می دیدیم از خنده جر میخوردیم . -فصل اولو بیشتر دوست داشتم مخصوصا اون موقع که میرن به alien convention و Giorgio A. Tsoukalos در نقش خودش میبینن و حرف میزنن عالی بود . -فصل 2 یکم دارک بود و افت داشت اما اون قسمت زایمان بچه که هری دستورالعمل رو میگفت و آخرش گفت \"please like and subscribe\" از خنده ترکیدیم . -کاستوم ایلین عالیه و از خیلی ایلین های دره پیتی دیگه بهتره و تو لباس آدما خیلی بانمکه .بازیگری الن تودیک تو نقش و لباس ایلین بی نظیر و فوقالعادست و بهترین رو واسه این نقش انتخاب کردن .بقیه هم خیلی خوبن دمشون گرم . -به نظرم تا 4 یا 5 فصل ادامه بدن و خاطره انگیز و فان تمومش کنن عالی میشه .فکر نکنم بیشتر از اون محتوا برای سریال داشته باشن مگر اینکه برن لوکیشن های دیگه و داستان های تک قسمتی.

نمایش اسپویل
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۸:۱۳

فصل ۳ 😍

نمایش اسپویل
۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۱۸

داستان سریال بد نیست ، اما خیلی ضعیف ساخته شده. اول آدم رو جذب میکنه اما بعد از چند قسمت جذابیتش رو از دست میده

نمایش اسپویل
۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۴:۱۴

سریال باحالی بود امیدوارم زودتر فصل 3ش روبسازن :(

نمایش اسپویل
۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۱۱

سریال فان و خوبی هستش صحنه های کمدی خوبی داره نقش اول فیلم هم که عالی بازی کرده روند فیلم نامه و اتفاقا هم قابل حدس نیست و یه پکیج از چندین داستان و روایت گری توش هست که جذابش کرده هیجان خوبی هم داره در کل ارزش دیدن داره

نمایش اسپویل
بیشتر