در ۶ اکتبر ۱۹۷۳، خاورمیانه با بزرگترین جنگی که تا آن زمان به خود دیده بود، به لرزه درآمد. جنگی که میبایست آخرین جنگ باشد و منطقه را برای همیشه تغییر داد.
سریال بدی نیست ولی در در عین حال که زیر نویس انگلیسی داره و با همکاری با شبکه ها امریکایی ساخته شده سطح بین الملی نداره ، بیشتر در حد بخش در شبکه های خود اسرائیل هست . بازی چندتا از کاراکترها کمی مصنوعی و قلو امیز هست و بعضی از مسائل مطرح شده توش قابل باور نیست ، مثل سربازی که طی چند روز با یک پایه قطع شده هنوز زنده هست اونم پایی که توش رگ های اصلی بدن هست . والا نمیشه تو واقعیت بدون اینکه که خون بدنتون ته بکشه با پایا قطع شده زنده بمونید چه برسه 4 قسمت از یه سریال ، ولی میشه در حد یک داکیومنتری بهش نگاه کرد . حداقل داره اطلا عاتی رو درباره اشتباهات محاسباتی صورت گرفته از طرف اسرائیلی ، سطح پایین فرماندهی و اموزش نیروهای عرب و سطح بالای اموزش نیروهای اسرائیلی میده و اینکه ادم میفهمی اسرائیل با یک عده احمق چندین دور جنگ کرده و در اخر نشون میده که اسرائیل بر خلاف سخنرانی فرمانده در اخرین قسمت از جنگ درس نمیگیره و جون یه عده جوان بی گناه از هر دو طرف به خاطر ضعف در سطوح فرماندهی بی جهت از دست میره . دوستان اگر میخواید اطلاعات خوبی در مورد جنگ یوم کیپور بدست بیارید میتونید به اطلاعات طبقه بندی شده سایت جنگاوران رجوع کنید که خیلی خوب علل و پیامد های این جنگ رو توضیح داده امتیاز من 7 از 10 هست .
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
tango65
tango65
۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۱:۴۹
سریال بدی نیست ولی در در عین حال که زیر نویس انگلیسی داره و با همکاری با شبکه ها امریکایی ساخته شده سطح بین الملی نداره ، بیشتر در حد بخش در شبکه های خود اسرائیل هست . بازی چندتا از کاراکترها کمی مصنوعی و قلو امیز هست و بعضی از مسائل مطرح شده توش قابل باور نیست ، مثل سربازی که طی چند روز با یک پایه قطع شده هنوز زنده هست اونم پایی که توش رگ های اصلی بدن هست . والا نمیشه تو واقعیت بدون اینکه که خون بدنتون ته بکشه با پایا قطع شده زنده بمونید چه برسه 4 قسمت از یه سریال ، ولی میشه در حد یک داکیومنتری بهش نگاه کرد . حداقل داره اطلا عاتی رو درباره اشتباهات محاسباتی صورت گرفته از طرف اسرائیلی ، سطح پایین فرماندهی و اموزش نیروهای عرب و سطح بالای اموزش نیروهای اسرائیلی میده و اینکه ادم میفهمی اسرائیل با یک عده احمق چندین دور جنگ کرده و در اخر نشون میده که اسرائیل بر خلاف سخنرانی فرمانده در اخرین قسمت از جنگ درس نمیگیره و جون یه عده جوان بی گناه از هر دو طرف به خاطر ضعف در سطوح فرماندهی بی جهت از دست میره . دوستان اگر میخواید اطلاعات خوبی در مورد جنگ یوم کیپور بدست بیارید میتونید به اطلاعات طبقه بندی شده سایت جنگاوران رجوع کنید که خیلی خوب علل و پیامد های این جنگ رو توضیح داده امتیاز من 7 از 10 هست .
۰
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
TABOO20222
TABOO20222
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۴۹
سریالی خوش ساخت زیبا و تاریخی. امتیاز من8
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ