دانلود سریال True Beauty 2020 (زیبایی واقعی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

True Beauty 2020

زیبایی واقعی

  • TV-Y
  • ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۳۰

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۳۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    اپیزود 16 از فصل 01 با کیفیت 720p WEB-DL 30nama

فارسی

English

لیم جو گیونگ دختر دبیرستانیست که نسبت به همه چیز خوش بین و مثبت است به جز ظاهر خود! او از اینکه در فضای عمومی بدون آرایش دیده شود متنفر است ، اما خوشبختانه با کمک کمی از آموزش های ویدئویی اینترنتی ، به یک متخصص آرایش خودآموز تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۴۴

بازیگر نقش سوهو مصنوعی بود اکت هاش وقتی دوربین در ستایش جذابیتش روش زوم بود از تو چهره اش میخوندی که داره میگ ببین من چقدر جذابم درصورتی که این نگاه نباید تو چهره اش میبود من باهاش ارتباط نگرفتم...بقیه خوب بود بازی هاشون مخصوصا سوجون....من الان دارم وبتون رو میخونم خیلی بهتر از سریال هست.

نمایش اسپویل
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ۰۲:۴۵

سریال به شدت فوق العادس از اول خوب شروع میشه و پایان خوبی داره ، هرچند برای من پایانش هم غمگین بود هم خوشحال کننده برای دیدنش شک نکنید سریال و تمام شخصیت هاش گیرایی بسیار بالایی دارن

نمایش اسپویل
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۱۹

سریال ضعیفی بود که نه تنها به داستان اصلی (وبتون true beauty) وفادار نمونده بلکه در اقتباس مستقل بودن هم شکست خورده. روند عاشقانه ضعیف و صحنه های کمدی هم لوس بودن. اگه عاشقانه ی کره ای کمدی خوب می خواین strong woman do bong soon و خیلی های دیگه هستن که از این با فاصله ی چند کهکشان سر ترن. شخصیت پردازی هم ضعیف بود و داستان بیش از حد تخیلی و بچگونه. به طور کلی میتونم بگم مخاطب مناسبش نوجوون های علاقمند به این ژانر با وقت خالی زیادن؛ چون اگه فرصتتون محدود باشه نباید وقتتونو روش تلف کنین. برین سراغ قوی ترهای این ژانر.

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۳۹۹ ۰۵:۳۶

بچه‌ها خیلی خوبه حتما ببینین. نگین که سریال کره‌ایه خوشم نمیاد. خوش ساخت هست, خنده‌ داره, و خلاصه ارزش داره که ۲ قسمت دانلود کنید و ببینید چه خبره ;)

نمایش اسپویل
۱۴ دی ۱۳۹۹ ۰۵:۱۳

سریال خوبیه حتما ببینین

نمایش اسپویل
بیشتر