دانلود مینی سریال W Two Worlds Apart 2016 (دو دنیای جدا) با تماشای آنلاین
دانلود مینی سریال W Two Worlds Apart 2016 (دو دنیای جدا) با تماشای آنلاین

W Two Worlds Apart 2016

دو دنیای جدا

  • ۶۰ دقیقه
  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۲۱:۰۵

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱

    منتشر شد

فارسی

English

یک داستان عاشقانه بین یک زن و شوهر در اوایل سی سالگی. این داستان دو نفر است که در دوره ای یکسان اما در جهان های مختلف زندگی می کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۴۰

خوب بود. سوای فیلمنامه، کاگردانی خوب، »ضمون عالی ای هم داشت. اینکه اونچیزی که فکر میکنی سرنوشتته و بهت دیکته شده که باید چنین باشی، مطلق نیست و تو میتونی خودت سرنوشت خودت رو بسازی و براش هم بجنگی. (ولی خوب اگر من بودم میتونستم پایانِ فیلم رو با یه نما(پلان) اضافی تموم کنم طوری که مخاطب به واقعی بودن دنیای خودش هم شک کنه. فقط با یک پلان ده الی دوازده ثانیه ای. ببینید! و با توجه ببینید!

نمایش اسپویل
۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۸:۰۲

ارزش دیدن رو داره از اول خیلی خوب شروع شد و تا آخر خوب پیش رفت ، اصلا هم خسته کننده نیست فقط دو قسمت ویژه هم داره که کاش سینما اون دو قسمت رو هم قرار میداد

نمایش اسپویل
۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۵۳

توضیح سریال کاملا بی ربط هستش به موضوع سریال، موضوعش در مورد کمیک بوکی هست که شخصیت اصلی اون فردی به شدت با اراده است و همین امر باعث میشه که در مقابل نویسنده کمیک که تصمیم به کشتن اون شخصیت تو کمیک بوکش میگیره، مقاومت کنه و ... . یکی از بهترین سریالهایی هست که دیدم گرچه کره ایه و یه کم لوس بازی کره ایها رو داره توش ولی ارزش دیدن داره خیلی. موضوع فوق العاده ای داره که اصلا تکراری نیست و جذبش میشید.

نمایش اسپویل