دانلود سریال Helstrom 2020 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Helstrom 2020

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۲۳

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۴۰

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

دایامون و آنا هلستورم فرزندان یک قاتل زنجیره ای مرموز و قدرتمند هستند. این خواهر و برادر به دنبال شکار بدترین های بشریت هستند و...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۵۵

جالب بود . کیف کنسل شد .

نمایش اسپویل
۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۲۷

ارزش دیدن را دارد سریال خوبیه

نمایش اسپویل
۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۲۸

چیز جدیدی برای عرضه نداشت یه داستان تقریبا کلیشه ای و تکراری ولی برای یبار دیدن ارزش داره. به نظر من از ویچر بهتر بود!!!!

نمایش اسپویل
۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۰۱

مزخرف‌ترین چیزی که از مارول دیدم تابه‌حال...

نمایش اسپویل
۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹

شاید سریال Helstrom از شبکه Hulu قصد داشته باشد با داستان‌های اساطیری خود را بهتر جلوه دهد اما در نهایت، مثل اکثر داستان‌های کمیک بوکی، هسته‌ای ساده دارد. Helstrom که به صورت غیروفادارانه‌ای از روی شخصیت‌های دنیای کمیک‌های مارول اقتباس شده است، داستان دایمون (با بازی تام آستین) و آنا (با بازی سیدنی لمون) استروم، برادر و خواهری که قدرت‌های عجیب و غریب و ارتباطی با دنیای شیاطین دارند را دنبال می‌کند. هر دوی این شخصیت‌ها از توانایی‌هایشان از طریق مختلف بهره می‌برند: دایمون در طول روز فلسفه اخلاق تدریس می‌کند و در شب جن‌گیری می‌کند، در حالی که آنا مسئول سالن مزایده و حراجی است که متخلفین و متجاوزان بی‌رحمی که در جامعه سرگردانند را از بین می‌برد. این دو وقتی با یکدیگر همراه می‌شوند که شیطانی که مادرشان ویکتوریا (با بازی الیزابت مارول) را تحت کنترل داشت، پدر مرحومشان که قاتلی سریالی بوده و به دنبال گرفتن انتقامش است را دوباره زنده می‌کند. علاوه بر این ماجرا، این خواهر و برادر باید با شیاطینی که از قبل در زمین برای خود سرگردان هستند و به طور مداوم باعث نابودی می‌شوند را نیز متوقف کنند.

نمایش اسپویل
۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۱۳

عزیز نقد مردم رو ctrl+c میکنی لااقل رفرنس بزن.

نمایش اسپویل
بیشتر