دانلود سریال Caliphate (Kalifat) 2020 (خلافت) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Caliphate (Kalifat) 2020

خلافت

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۰۳:۴۴

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۱۰

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل 01 با کیفیت 1080p WEB-DL 30nama

فارسی

English

یک حمله ی قریب الوقوع تروریستی در سوئد، سرنوشت پنج زن جوان را به یکدیگر گره می زند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۳۹

درام بسیار جذاب و خوش ساخت و درگیر کننده‌ای داره. داستان و کارگردانی خوبه ولی بازیگرها و زبان سوئدی کمی عجیبن و طول می‌کشه تا باهاشون ارتباط برقرار کنیم. یه کم زیادی با دید غربی به اسلام نگاه کرده ولی دور از واقعیت هم نیست.

نمایش اسپویل
۹ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۳۶

سریالش خارج از فضای رسانه ای که از داعش تو سرتون دارینه. بسیار احساسی و زیبا بود و بازیگر هاش فوق العاده بودن. یکی از نقش زن های این سریال تو قسمت آخر یک انتخابی می کنه که هنوز نتونستم درکش کنم. آخه چرا کسی که حتی درکی از اسلام نداشت باید اونجا رو خونه ی خودش می دونست بعد از دیدن واقعیت؟ اصلا نمی تونم درک کنم.

نمایش اسپویل
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ۰۵:۰۳

مینی سریال بسیار زیبای خلافت به چگونگی شستشوی مغزی مردم توسط تندروهای جهادی و بالاخص گروهک داعش و تاثیر این تند رو ها بر جامعه دارن،که نشون میده تو جامعه بسیار مدرن و پیشرفته ای مثل سوئد بازهم مردمی هستند که خیلی زود تحت تاثیر 1الله اکبر جهادی قرار می گیرن این سریال داستان زنی به اسم پروین که همسر 1داعشی که درسوریه زندگی میکنه ولی اصالتا اهل سوئد و برای فرار از منجلاب داعش دست به دامن زنی میشه که هرگز اون رو ندیده به نام فاطیما.فاطیما زنی که در سوئد در اداره مطالعات خاوریانه ی سوئد روی پرونده ایران کار میکنه.پروین از سوریه با یه تماس به فاطیما درسوئد زندگی هردو رو وارد فاز جدیدی از استرس و هیجانی می کنه که هردو مرگ رو بیخ گوش خودشون در هرقسمت می بینن.در این بین یکی از تندروهای داعش که در سوئد ساکن شده سعی در رادیکالی کردن دختران مسلمان ساکن سوئد داره وتمرکز خودش رو بری 3 دختر مسلمان می زاره وهرکدوم رو به یه نحوی آماده انتحاری میکنه.شدیدا توصیه می کنم این سریال خوش ساخت رو که ازداستان و کارگردانی قوی بهره می بره ازدست ندین و ببینیدش.با دیدن این مینی سریال هم میتونید به عمق تحجر داعشی ها و کلا تندروها پی برید و همینطور اتفاقات جذاب زندگی این 5 زن بازیگر نقش اصلی شما رو مجبور به دیدن تمام سریال در یک روز می کنه.حتما ببینید.

نمایش اسپویل