دانلود سریال House of the Dragon 2022 (خاندان اژدها) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

House of the Dragon 2022

خاندان اژدها

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۲۹

    اضافه شدن انکود جدید

    فصل ۱ t3nzin

  • ۰۲ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۳۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل اول با کیفیت بلوری اضافه شد

فارسی

English

این سریال داستان خاندان تارگرین را روایت می کند و ۲۰۰ سال قبل از وقایع سریال "بازی تاج و تخت" جریان دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ۰۱:۰۷

خب باید بگم بعد از دو روز فیلم رو تموم کردم. از جذابیت های فیلم میتونم به جلوه های ویژه و صحنه های بی نظیری که میتونست واقعا چشم هر بیننده ای رو به خودش جلب کنه بگم. یا مثلا اژدر های توی فیلم نمونشون رو توی هیچ فیلمی ندیده بودم.طبیعی و بسیار جذاب و تکامل یافته. بازیگر ها عالی بودن و لحظات حساس به خوبی اکت میکردن. و اما خط داستانی فیلم کلا سمت ازدواج کردن و حفظ قدرت بود.و همش مشغول نمایش زایمان بودن. شخضیت های داستان ثبات رفتاری نداشتن و برای من هیچکدومشون قابل قبول نبودن طوری که بعد از سال ها یاد اون شخصیت بیفتم و بهش آفرین بگم. فقط شخصیت خود شاه برام جالب بود. ورای هر اتفاقی که می افتاد دلیل مهمی نبود. و در مقابل : میتونم اغراق کنم سه گانه ارباب حلقه ها و کتاب های جی آر آر تالکین.نمونه بارز شخصیت پردازی و تکامل و بودن دلیل های اساسی و حساس و احساسی برای هر اتفاقه.جوری که مثلش رو ندیدم.

نمایش اسپویل
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۲۰

به نظرم تفاوت اصلیش با گات خط داستانی کمتره این سریاله تا اینجا...خط داستانی کمتر طبیعتا هیجان رو هم کمتر میکنه..که البته طبیعی هم هست..گات توی مهمترین مقطع تاریخی داره اتفاق میافته و طبیعتا خط داستانی مفصل تری داره ولی به غیر از این مورد کاملا با نسخه اصلی قابل مقایسه هست

نمایش اسپویل
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۴۹

دوستانی که خودشون رو فیلسوف و بقیه رو احمق فرض میکنن، که در کل اوج مطالعه شون در حد چهارتا رمان بیشتر نبوده و سنگین ترین کتابی که خودن احتمالا \" عقاید یک دلقک\" بوده و خودشون رو عقل کل میدونن و میگن چرا رمان رو نخوندید و این سریال فمنیستی و زن ستیزانه نیست و فلان و بهمان ، دقیقا دیالوگای شدیدا مردستیرانه ی رینیس و اون وحشگریهاشو چطوری توجیه میکنن؟! آها اگر تو سریال خانوما آدم بکشن خوبه و حتما یه حکمتی داره ... دقیقا جدیدا تو فیلما مردها عامل تمام بدبختی ها و وحشی ن و اگر تو گوش یه نفر هم بزنن محکوم میشن، ولی خانوما همه خوش قلب و صلح طلب که اگر چند هراز تا آدمم سلاخی کنن ایرادی نداره. حتما حقشون بوده دیگه ....!!!

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۲۴

شخصیت دیموند از ابتدا جذاب بود و قدرتمند اما نمیدونم چرا بعد از ازدواج سومش (اسم نمیارم اسپویل نشه) انقدر یهو رفت تو موضع ضعف ، به نظرم تنها ایرادی که میشد گرفت همینه ، از کسانی که این سریال رو با گات مقایسه می کنند تقاضا دارم با سیزن یک گات مقایسه کنند ، تفاوت آنچنانی نیست و جا داره در ادامه با شخصیت های جدید سریال جذاب تر از این هم بشه

نمایش اسپویل
۲۴ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۱۷

عاشقشم❤️️ از اولم خاندان تارگرین رو خیلی بیشتر دوست داشتم بخاطر دیوونه بازیاشون و خاص بودنشون. و اژدهایان که نماد قدرتن و تا جایی که میدونم بیشتریا کشته مرده شونن. کلش رو تماشا کردم و بی نهایت لذت بردم. تقریبا خیلی وقت بود که سریالی ندیده بودم که مثل فیلم خورا یه شبه قورتش بدم!😂 این سریال خیلی تیم حرفه ای پشتشن از گروه کارگردانی و تهیه کنندگی بگیر تا دیزاین لباس و آرایش موی بازیگرا و چهره و دیزاین کاخ ها و محیط اطراف و نورپردازی عاااالیه. صحنه ها زنده ان رنگ ها زنده ان و ویژوآل افکت ها خیلی خوبه تو این دوره. و مهم تر از همههههههه اینکه اکثر بازیگرا بریتانیایی هستن و من به شخصه اکتینگ بازیگرای آمریکایی رو به اندازه بریتانیایی دوست ندارم ولی گروه تولید و اسپانسرا آمریکایین و خیلی هم عالین. خلاصه که یه چیزه دیگه اس این و بی نهایت منتظر فصل دومم.

نمایش اسپویل
بیشتر