دانلود سریال Messiah 2020 (مسیح) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Messiah 2020

مسیح

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۴

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین بروزرسانی شد

  • ۰۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۵۲

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل 01 با کیفیت 1080p WEB-DL 30nama

فارسی

English

این سریال به بررسی خطوط میان دین، ایمان و سیاست می پردازد و در آن بازخورد جهان مدرن نسبت به مردی را به تصویر می کشد که ادعا می کند مسیح موعود است. او یاران زیادی در خاور میانه جمع کرده است اما آیا او واقعا از سمت خدا فرستاده شده است یا این که کلاهبرداری است که مردم را فریب داده؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۱۴

kheyli khob bod

نمایش اسپویل
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ۱۷:۰۶

من هنوز نگاه نکردم این سریال . شایدم هیچوقت نبینم فقط یه سوالی دارم گفتم اینجا خوبه که مطرح کنم . چرا تصور همه از یک پیامبر اینه که طرف موهاش بلنده؟ :)) الان یه پیامبر کچل بیاد اطمینان نمیکنین؟!

نمایش اسپویل
۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹

اونایی که بعد این فیلم میگن هنر برای هنر و دم از هالیوود می زنن برن سرشون رو بزنن به دیوار.بااحترام

نمایش اسپویل
۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۲۱:۳۷

سریال جذاب و پر کششی بود و داستانش خوب پرداخت شده بود. حیف که فصل دوم کنسل شد. احتمالا فشارهای حزب‌الهی‌های مسلمان و مسیحی تو کشورهای مختلف هم بی‌تاثیر نبوده تو کنسل شدنش. به هر حال آمریکا یکی از مذهبی‌ترین کشورهای دنیاست.

نمایش اسپویل
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ۲۰:۲۶

چی بله؟

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ۰۱:۰۸

بله؟

نمایش اسپویل
۸ شهریور ۱۳۹۹ ۰۵:۲۷

سریال Messiah دو فاز داشت.در انتهای سیزن اول نظر مخاطب به این سو میرفت که المسیح یک شیاد است که با توطئه و شعبده و حقه همگان را فریب داده.فاز دوم از چند دقیقه پایانی فصل اول تا انتهای فصل دوم را دربرمیگرفت و آن تکیه پیام گلشیری بر علوم غریبه و جادو بود.البته دجال به واقع با علوم غریبه آشناست و با معجزات خود مرید جذب می کند.اما سازندگان برآن بودند تا پس از ظهور مهدی(عج) او را به عنوان ضد مسیح معرفی کرده تا به خیال خود با خاک یکسان گشتن سلطنتهای منحوس خود و هم پیمانان غاصبشان را بگیرند.اما کنسل شدن فصل دوم سریال بر اثر فشارهای مختلف مطمئنا اولین ناکامی آنها در جنگ واضحی که علیه خداوند آغاز کرده اند نبوده است آخرینش هم نخواهد بود. به نظر شما برای پیش بینی برنده ی این نبرد تامل زیادی لازم است؟ مکر و مکرالله والله خیرالماکرین

نمایش اسپویل
بیشتر