دانلود انیمیشن What If…? 2021 (چی می‌شد اگر…؟) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

What If...? 2021

چی می‌شد اگر…؟

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۴۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل ۲ قسمت ۹

  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۳۵

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل ۲ قسمت ۴ تا ۸

فارسی

English

داستان اولین روزهای شکل گیری دنیای سینمایی مارول و پستی و بلندی های این مسیر که شرکت مارول تجربه شان کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ دی ۱۴۰۲ ۱۶:۵۷

خب همشو دیدم و فصل اول خیلی بهتر بود. آماده بودم برای سه چهار ساعت لدت محض که زدن تو برجکم 5.5 از 10

نمایش اسپویل
۲ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۱۶

منتظرم تمام شه و همشو یکجا ببینم سری قبلی واقعا خوب بود. ظاهرا هر شب دارن یک قسمت میدن بیرون

نمایش اسپویل
۲ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۴۹

ده سال دیگه شاید یکی برگرده اونجرز ببینه ولی این سریالای مارول شدیدا یکبار مصرف هستن و اگه موقع پخش نبینی دیگه هیچوقت نمیبینی.

نمایش اسپویل
۴ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۰۳

برخلاف عموم آثار مارول، در «What If» هیچ تضمینی مبنی بر پیروزی ابرقهرمان‌ها وجود ندارد. همچنین سریال، بستر خوبی برای نشان دادن پتانسیل واقعی ابرشرور‌ها می‌باشد. سریال «What If» به زمین بازی وسیعی می‌ماند که متعلق به هیچ تیم خاص یا بازی خاصی نیست. با این حال همین آزادی که نقطه‌ی قوت مجموعه محسوب می‌شد در انتها باعث شده‌است که سازندگان نتوانند در رابطه با هویت مجموعه با خودشان روراست باشند. سریال نمی‌داند که می‌خواهد مجموعه‌ای با داستان‌های کوتاه بر اساس آثار مارول باشد یا یک سریال با داستان‌های متصل که شروع، میانه و پایان دارد. همین مردد بودن، سازندگان را مجبور می‌کند که به هردو مسیر پا بگذارند ولی نتوانند تا انتهای هیچکدام پیش بروند. این موضوع در آخر باعث می‌شود که پایان‌بندی سریال با اینکه از جذابیت بصری بالایی برخوردار است، بی‌اهمیت جلوه کند چراکه هیچ زمینه‌چینی‌ای در طول سریال برای آن انجام نشده‌است. کاراکتر «واچر» در این مجموعه بیش از اندازه انسانی نمایش داده می‌شود. او که بارها شک می‌کند آیا بهتر است مداخله کند یا خیر، بیشتر از یک خدا، به کارمندی تازه وارد می‌ماند که به دلیل بی‌تجربگی، بر سر هر تصمیمش به دوراهی می‌خورد. «What If» می‌توانست با استفاده از کاراکتر «واچر» به مسائل عمیق‌تری بپردازد و داستانی پیچیده‌تر از زبان موجودی فرا انسانی را روایت کند. نکته‌ی مثبتی که باید به آن اشاره کرد، آرت استایل چشم نواز این مجموعه است، طراحی بصری این مجموعه درست مثل صفحات کمیک‌بوکی، پر از رنگ و احساس و حرکت می‌باشد. به طور کلی می‌توان گفت که تنها چیزی که این مجموعه هیچوقت در آن شکست نمی‌خورد عوامل بصری و تصویری‌اش است. پتانسیل داستان‌هایی که سریال می‌تواند به آن بپردازد، بی‌پایان است، چرا که مولتی‌ورس پر است از احتمالات بی‌شمار. حال، چالشی که برای نویسندگان این مجموعه (برای فصل بعد) باقی می‌ماند، انتخاب احتمالاتی است که ارزش دیدن را داشته باشند.

نمایش اسپویل
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۱۳

مارول با این کارش چند جهانی کار خودش رو سخت و خودش رو به سقوط نزدیک کرد(امیدوارم که این اتفاق نیفته) خود سریال انیمیشنش عالی بود خیلی خوب درست کرده بودن داستان قسمتا هم جالب بود ایراد فیلم این بود که تانوس رو فوق ضعیف نشون دادن کاپیتان مارول هم هیچ تاثیری در شخصیتش بوجود نیاوردن

نمایش اسپویل
بیشتر