دانلود سریال Why Women Kill 2019 (چرا زنان می‌کشند) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Why Women Kill 2019

چرا زنان می‌کشند

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۵۱

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل اول و دوم با کیفیت بلوری اضافه شد

  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۱:۳۷

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

داستان سه زن که در سه دهه متفاوت زندگی میکنند. زنی خانه دار در دهه 60 میلادی، زنی سیاستمدار در دهه 80 و وکیلی در سال 2018 که هر سه با یک مشکل مشترک دست و پنجه نرم میکنند و آن هم وجود عهدشکنی و خیانت در ازدواج شان است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۰۵:۲۴

اگه سریال هایی مثل desperate housewives , Devious Maids رو دوست دارید حتما از این سریال هم خوشتون میاد. فصل ۱ واقعا باحال بود.... برای وقت گذروندن سریال خوبیه!

نمایش اسپویل
۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۷:۱۲

سیزن یک خیلی خیلی خوب بود خیلی خوش میگذشت نگاه کردنش و تا اخرش تقریبا معلوم نبود چطوری قراره پیش بره ولی من سیزن دو رو فقط یه اپیزود دیدم و اصلا دوست نداشتم خیلی اشتباه کردن سبک سریال رو عوض کردن و باعث شد مخاطباشون از دست بره و در نتیجه هم کنسل شن

نمایش اسپویل
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۳۴

سبک سریال متفاوت و جالبه ...فصل اول هیجان زیادی داره و فیلم برداری قشنگی داره و داستان تو سه دهه مختلف شکل میگیره ...فصل دوم هم قشنگه ولی هیچ ربطی به فصل اول نداره و داستان در یک دهه مشخص روایت میشه ...در کل سریال سرگرم کننده ایی هست...

نمایش اسپویل
۱۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۰۹

سیزن 1 ش خیلی باحاله. فانه... ادم رو کنجکاو میکنه... هی میخوای بدونی کی کیو کشته یا میکشه... ادم رو میخندونه.. همه چی رو با هم داره. سیزن 2 هم جالبه ولی نه مثل سیزن 1 . موضوعش هم ربطی به سیزن 1 نداره. اگه ازش خوشتون اومد desperate housewives ام برای سازنده همین سریاله خیلی شباهت ها دارن با هم . از اونم خوشتون میاد.

نمایش اسپویل
۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۲۲:۱۴

بشدت بی محتوا اگر میخواید بشینید حرفا و شر و ورای یه مشت زن زشت و خیکی رو ببینید بزنید ۱۰۸۰ دانلود کنید ۰ هم زیادشه

نمایش اسپویل
بیشتر