دانلود سریال Star Trek: Picard 2019 (پیشتازان فضا: پیکارد) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Star Trek: Picard 2019

پیشتازان فضا: پیکارد

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۴۹

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل سوم با کیفیت بلوری اضافه شد

  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ۱۱:۳۳

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 10 (The Last Generation) از فصل 03

فارسی

English

این سریال در ادامه مجموعه Star Trek سال 1987 ساخته شده. درباره کاپیتان ژان لوک پیکارد و فصل جدیدی از زندگی اوست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ فروردین ۱۴۰۲ ۰۱:۱۱

زیرنویس فصل ۳ هم که کلا ناموجوده باید با ترجمه اتوماتیک گوگل ترنسلیت ببینیم. البته که بعضا از خیلی از ترجمه‌های فارسی بهتره!

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۱۴

خیلی کم پیش میاد سریالی رو نصفه ول کنم و دیگه ادامه ندم. اما با دو قسمت اول فصل دو حس کردم سریال کشش لازم رو از دست داده ...

نمایش اسپویل
۲ مرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۰۱

نام من پرویز است، من سالهاست که سریال پیشتازان فضا را دنبال میکنم، من متولد سال 1347 خورشیدی برابر 1968 میلادی هستم و حتی پخش ورژن قدیمی این سریال را در زمان شاه فقید ایران به یاد دارم. star trek next generation برای من واقعاً الهام بخش بود، داستان علمی و تخیلی که بدور از اکشنهای بدون هدف مثل جنگ ستارگان بود و بیشتر نشان دهنده آینده انسان و چالشهای پیش روی آنها و ذهن کاوشگر انسان برای فهمیدن بیشتر دنیای پیرامون خود بود و حتی نحوه تفکر و نگرش انسان قرن 25 به زندگی، نوع روابط انسانها با یکدیگر و سایر نژادهای شبه انسانی و غیره بود و حتی فلسفه موجودیت انسان و معنی انسانیت و تفسیر انسان آینده از زندگی بود. نقش زان لوک پیگارد با باریگری Patrick Stewart و دیتا با بازیگری Spinner واقعاً محشر بود و در واقع میتوان کفت تیم بازیکران واقعاً در نقش های خود عالی کار کردند به طوریکه تقریباً اینطور به نظر میرسید که واقعاً سفینه اینترپرایزی وجود دارد. من در سن 52 سالکی همچنان شیفته این سریال و ورژنهای جدید آن مثل Voyager و DS9 هستم گویی که موشن پیکچرهایی که بعد از بازیگران Next Generation ساخته شد چنان چنگی به دل نمیزنند ولی این دو سریالی که اواخر ساخته شدند یعنی Picard و Discovery امیدوارم با همان هوش و نبوغی که نویسندگان سریالهای قبلی برای ساختن سریالهای قبلی به کار گرفته شد، ادامه یافته و بتوان از آنها تا آخرین قسمت مثل سابق لذت برد!

نمایش اسپویل
۱۱ فروردین ۱۴۰۲ ۰۱:۰۸

👍

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۲۴

پدر من هم هم نسل شماست و متولّد چهل و دوئه و وقتی یک روز دید که دارم فیلم «استار ترک: د موشن پیکچر سال 1979» رو می‌بینم یهو داد زد: «اِه! این که کاپیتان اسپاکه اون هم که کاپیتان کِرکه! داری پیشتازان فضا می‌بینی!» تعجّب کردم که پدرم چه قدر نِرد بوده و من خبر نداشته‌م. اونجا فهمیدم که همونطور که شما گفتید تلویزیون ایران در زمان شاه سریال «استار ترک: دِ اوریجینال سریز سال 1966» رو با نام «پیشتازان فضا» دوبله و پخش می‌کرده و یک نسلی باهاش بزرگ شده‌ن. حالا هم من بعد از این همه سال شروع کرده‌م این سریالِ سال 1966 رو می‌بینم و فیلم‌ها رو دونه‌دونه میام جلو و لذّت می‌برم همونطور که وقتی پدرم بچّه‌ بود لذّت می‌برد و با کاغذ سفینه‌ی اینترپرایز رو می‌ساخت و بازی می‌کرد. این خیلی چیز قشنگیه. به هر حال خدا حفظتون کنه و دمتون گرم آقا پرویز عزیز.

نمایش اسپویل
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۱۲

دوستان پیش نیاز داره این سریال ؟

نمایش اسپویل
۱۱ فروردین ۱۴۰۲ ۰۱:۰۸

طبعا استارترک‌های قبلی. ولی بدون دیدن اونها هم می‌تونی اینو شروع کنی.

نمایش اسپویل
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۲۴

Star Trek: The Next Generation - The Battle (Season 1 Episode 9) Star Trek: The Next Generation - The Measure of a Man (Season 2 Episode 9) Star Trek: The Next Generation - The Best of Both Worlds (Season 3 Episode 26)

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ۱۶:۱۰

دیدم... پیشنهاد میکنم.

نمایش اسپویل
بیشتر