دانلود سریال Legends of Tomorrow 2016 (افسانه‌های فردا) با زیرنویس فارسی

Legends of Tomorrow 2016

افسانه‌های فردا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۴۶

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل هفتم با کیفیت بلوری اضافه شد

  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۴۶

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    انکد جدید سی نما فصل اول اضافه شد

فارسی

English

سفر در زمان ، ریپ هانتر از آینده به گذشته سفر می کند تا تیمِ افسانه ها را بسازد. او در این سفر اقدام به تشکیل گروهی از ابرقهرمانان و شروران می کند تا با سفر در زمان از رویدادی ترسناک جلوگیری کنند و دنیا را نجات دهند. اما…

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۵۱

نامردا یهویی کنسل میکنن .الان موندیم خماری .خب بعدشش چی؟چرا یه پایان درست حسابی نمیدن

نمایش اسپویل
۳ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۳۵

یادمه سریال تو فصل۴ تبدیل به یه برنامه کودک عروسکی شد، اما قبل از کراس اوور CoEX یه روز نشستم و اپیزود به اپیزود تحملش کردم؛ از کلی اشاره به Doctor Who، استفاده از ساده‌ترین و کلیشه‌ای ترین تروپ‌های سفر در زمان و پلاتی که در کل تشکیل شده از اجزای بازیافت شده‌ی Flash و Arrow بود تا تبدیل شدن به یه جور استند آپ کمدی تئاتر گونه‌ی ارزون قیمت که داستان شخصیت‌های فرعی سریال‌های دیگه رو مثل یه جور اسپین آف ادامه می‌داد، این سریال رو تجربه کردم، و باید بگم این یکی از بهترین سریال‌های اقتباسی از کامیکه. اپیزود بد که تا دلتون بخواد داره، ولی حتی همونا هم شامل ماجراهایی کامیکی میشه که هیچ وقت از یادم نرفته و میدونم هر کسی این سریال رو تحمل نکرده از دست داده؛ رویارویی Black Flash با Reverse Flash درحالیکه با Malcolm Merlyn و دمین دارک تبدیل به تیمی تحت عنوان Legion Doom شده بود که می‌خواست سرنوشت دنیا رو تغییر بده، یا چه میدونم، مراسم جن گیری جان کنستانتین با بازی جذاب Matt Ryan از یه دختربچه‌ی یتیم که درواقع دختر دمین دارک‌ه و یا رویارویی Kid Flash با یه شیطان باستانی به اسم Mallus. اینا صحنه‌هایی خفنه که هیچ کامیک فنی دوست نداره از دست بده، ولی چون این سریال پلات جدی و عمیق یا سینماتوگرافی حرفه‌ای و غالباً دارکی نداره تحملش نمی‌کنه و نمیدونه چه مجموعه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای رو از دست میده. پیشنهاد می‌کنم اپیزودای خوبش رو بر اساس ریت IMDb چک کنید، شاید بدتون نیومد. مخصوصا اگر از چیزایی مثل Legion و Doom Patrol خوشتون میاد. با دیدن این سریال، همه‌ی المان‌های Sci-Fi و البته فانتزی رو یه جا می‌بینید، از ربات تا کلون و ساحره و تقدیر و سرنوشت و جهنم و آدم فضایی. میتونم بگم از فصل 6 به بعد، بهترین سریال Arrowverse بوده با اختلاف. راستی، سه تا بازیگر ایرانی هم توی سریال تا حالا بوده که کرکترای ساده ولی باحالین.

نمایش اسپویل
۴ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۵۷

فصل 7 قسمت 7 بهراد به نیت تعارف کردن رو یاد میده :))

نمایش اسپویل
۸ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۲۲

این سریال همیشه تازگی و جذابیت خاص خودش رو داره داستان خیلی فانی هم همیشه از هر قسمت در میارن که همین یکی از ویژگی های سریاله اگر دنبال یه سریال خوب میگردین پیشنهاد میشه .

نمایش اسپویل
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۲۹

garbage that i cant unwatch

نمایش اسپویل
۲۴ تیر ۱۴۰۰ ۲۳:۱۸

نظرت کاملا حرف دلمو زد

نمایش اسپویل
بیشتر