دانلود سریال The Rookie 2018 (تازه کار) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Rookie 2018

تازه کار

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۱

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 7 فصل 6

  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۴

    اضافه شدن پخش آنلاین

    اپیزود 6 فصل 6

فارسی

English

مردی به نام “جان نولان” از شهری کوچک به لس آنجلس نقل مکان می کند تا رویایش را به حقیقت تبدیل کند. پس از حادثه‌ای که باعث دگرگون شدن زندگی اش می شود، جان تصمیم می‌گیرد رویایش را برای افسر پلیس شدن دنبال کند. او با همکارهای با تجربه و جدید خود آشنا می‌شود که طولی نمی کشد تا او مستقیم وارد وضعیتی بحرانی شود. او اگر به درستی از تجربیاتش استفاده کند، در این فصل جدید از زندگی اش نیز موفق خواهد بود…

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ آذر ۱۴۰۲ ۰۱:۴۷

تا الان سه فصلش رو دیدم و نظرم اینه ارزش وقتی رو که گذاشتم داره. داستانش در اکثر قریب به اتفاق اپیزودهاش جذاب و گیرا هست. سریال ملایمی هست یعنی نه خیلی خشونت به خرج میدن و کارای اکشن عجیب میکنن و نه حوصله سربر و خسته کننده؛ میشه گفت همه چی توش متعادل و با معنی هست و منی که الان آدم کم حوصله ای هستم رو تونسته سرگرم نگه داره و بعضی وقتا یه چیزایی هم ازش یاد می گیرم. کیفیت ساخت و تدوین هم استانداردهای خوبی داره. زیرنویس های فارسی اش بعضی وقت ها یکم شلخته هست که نیاز داره یکم بهش رسیدگی بشه.

نمایش اسپویل
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۴۹

دوستان عزیز دقت بفرمایید رده سنی سریال 14 هست، محتوای مناسب برای رده سنی تینیج، لذا دنبال منطق و داستان خفن نباشید، کلا هدف پرزنت وطن پرستی و PD (پلیس دپارتمنت) و آموزش یه سری ارزشهای انسانی (آمریکایی) در قالب یک سری حوادث پلیسی و روابط عاطفی (دبیرستانی) هست. و نهایتا همون خط روایی همیشگی هالیوود.

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۳:۴۹

مزخرفه

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۳:۴۹

0.25/10

نمایش اسپویل
۲۳ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۴۰

به شدت سریال زیبایی هستش از هر نظر واقعا لذت بردم از این سریال ولی واقعا حیف که یه زیرنویس درست نداره این سریال زیبا

نمایش اسپویل
بیشتر