دانلود سریال Charmed 2018 (افسون شده)

Charmed 2018

افسون شده

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۹ دی ۱۴۰۱ ۱۸:۲۷

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل سوم و چهارم با کیفیت بلوری اضافه شد

  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۲۹

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل اول و دوم با کیفیت بلوری اضافه شد

فارسی

English

این مجموعه زندگی سه خواهر را نشان می دهد که بعد از مرگ ناگهانی و تراژیک مادرشان، کشف می کنند که دارای قدرت جادوگری می باشند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۵۳

خیلی بهتر از انتظار است . درمقایسه با نسخه ی اصلی که مال دهه 90 بود خیلی خوب خودش رو جدا کرده درحالی که هنوز اتصال ش رو نگهداشته پیشنهاد میدم ببینید

نمایش اسپویل
۹ آبان ۱۳۹۷ ۰۲:۱۸

بعداز دیدن سه قسمت سریال کلا از دیدنش منصرف شدم. خیلی سعی کردم با سری قبلی مقایسه اش نکنم ولی نشد ! باوجودیکه تفاوتهایی هم با سری قبل داره ولی بنظرم برای من که سری قبلی Charmed رو دیده ام و کلی دوستش داشتم هیچ جذابیتی نداشت.

نمایش اسپویل
۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۶

شروع دوباره سریال charms برای من خوشایند بود. هرچند متوجه شدم که این سریال ادامه سری قبلی نیست و تغییر مفصلی کرده. در مقام مقایسه با سری قبلی هم ، برای من قابل قبول نبود. ولی به خودم دلخوشی دادم که شاید بعداز مدتی بهتر بشه و دائم نخوام با قبلی مقایسه اش کنم. فعلا نمیتونم به کسانی که از ماجرای این سریال خبر ندارند توصیه اش کنم. مگر اینکه کلا از ماجراهای جادویی خوشتون بیاد. باوجودی که من خیلی از این مدل سریالها خوشم میاد ولی فعلا در بخش جادویی خیلی ضعیف بود. حالا تا ببینیم قسمت های بعدی چی میشه. شاید رو به بهبودی رفت !

نمایش اسپویل