دانلود سریال Mr Inbetween 2018 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Mr Inbetween 2018

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۳۹

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۴

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 9 از فصل 03

فارسی

English

سریال Mr Inbetween درمورد شخصی بنام رایان است، رایان نقش یک پدر، شوهر سابق، نامزد و دوست صمیمی را در زندگی داردو همه ما میدانیم کنترل کردن همه این نقش ها در زندگی و در عصر مدرن تا چه اندازه سخت و دشوار است و جالب اینجاست که رایان یک خلاف کار قابل استخدام هم است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۵۵

خیلی قشنگ بود. در عین جدیت یه جاهایی واقعاً خنده دار بود

نمایش اسپویل
۱ دی ۱۴۰۰ ۰۶:۲۵

واقعاا سریال شاهکاری بود شاید باورش سخت باشه این سریال به اساس واقعیته هر چند که تو فصل سوم نیز بهش اشاره میکنن هر چند امیدوار بودم هنوز در حال پخش باشه یجورایی شبیه ray DONAVAN هست ولی نسخه استرالیایی و بهتر از اون دقیقه ی اخر سریال عالی بود :))

نمایش اسپویل
۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۴۳

این سریال هم مخاطب عام رو جذب میکنه هم برای دوستان بازیگر،منتقد و کارگردان بسیار بسیار جذابه . هیچ ادعایی هم نداره و برام جای سواله که چرا انقدر کم دیده شده هرچقدر از این سریال تعریف کنم کم گفتم. خیلی قویه خیلیی به خصوص فصل دوم انقدر سینماتوگرافی و کاگردانی خوبی داره که به زمان کم هر اپیزود معترض میشید. ژانر مشخصی نداره در واقع تلفیقی از ژانر کمدی،جنایی،اکشن،درام و حتی عاشقانه است.بعد از سال ها بالاخره یه سریال میبنید که کارکتر اصلیش ویژگی ظاهری خاصی نداره و عملا بازیگر رو براساس مهارتش در بازیگری انتخاب کردن نه جذابیت جنسی .اینم بگم اصلا فرمول تکراری که تقریبا اکثر سریال ها ازش استفاده میکنن رو نداره یعنی میشه گفت یه پروژه شخصیه و کلا کارگردان و فیلمنامه نویس هرکاری دوست داشتن انجام دادن بدون اینکه در نظر بگیرن ممکنه کنسل بشن یا بیننده ها پایین باشه. فصل سه اخرین فصل این سریاله و شبکه FX کنسلش کرد

نمایش اسپویل
۷ خرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۴۳

یه سریال میشه گفت تقریبا سرگرم کننده تو مایه سریال های AFTER LIFE و RAY DONAVAN اما در حد اونا نیست

نمایش اسپویل