دانلود سریال Code Black 2015

Code Black 2015

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ۲۱:۰۸

    به روز رسانی فصل های قبل

    فصل 02 و 03

فارسی

English

داستان درباره قسمت اورژانس بیمارستانی هستش که بسیار پر رفت و آمده و دکترها و پرستارها که تعدادشون محدوده، شدیدأ مشغول درمان بیماران اورژانسی هستند. همین وضعیت گهگاه باعث میشه که کد سیاه به وجود بیاد و در این وضعیت مرگ و زندگی بیماران بستگی به دانش، مهارت و سرعت عمل دکترها و پرستارها هستش. مردمی که به اورژانس آورده میشوند یا منتطرند که بمیرند یا معجزه ای بشه و اونها زنده بمونند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۱۹

کریستینا و دکتر نیل یجوری حذف شدن که انگار از اول هم نبودن :||||

نمایش اسپویل
۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴

چقدر بد که زیر نویس براش نیست

نمایش اسپویل
۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۲۰:۱۵

تقریبا میشه گفت بهترین سریال در زمینه پزشکی هست . با سریال هایی نظیر good doctor یا grey’s anatomy قابل قیاس نیست. تنها سریال قابل رقابت با این سریال ، House MD هست که ایرادش اینه که خیلی پیچیده و عمیق هست و بعد مدتی شاید خسته کننده باشه .

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۳۹۷ ۰۱:۴۵

دکتر مایک ورشوفسکی در مقایسه این سریال با سریالای دیگه ی ژانر پزشکی حرف جالبی زد که روز به روز بیشتر بهش معتقد میشم؛ گفت: سریالایی مثل سکرابز و گریز اناتومی و ... رو، انگار یه نویسنده ی غیر پزشک و انبوه ساز نوشته و اخرشم داده یه پزشک واقعی یه اصلاحات علمی رو قبل پخش روش انجام بده! در حالی که کد سیاه یا همون code black رو، انگار دادن به یه پزشک واقعی بنویسه، کسی که واقعا از تمام اونچه که در بیمارستان و در ارتباط با بیماران میگذره خبر داره و واقعا لمش کرده، و اخرشم دادن یه کارگردان ازش یه شاهکار علمی و زیبا و بدرد بخور در بیاره... و به عنوان یه دانشجوی پزشکی، دیدنش رو بشدت توصیه می کنم

نمایش اسپویل
۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۰۱:۲۲

با زیرنویس می بینید؟خیلی گشتم اما تو هیچ سایتی ندیدم.

نمایش اسپویل