دانلود سریال Good Witch 2015 (جادوگر خوب) با زیرنویس فارسی

Good Witch 2015

جادوگر خوب

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 10 از فصل 07

  • ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۱۶

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 9 از فصل 07

فارسی

English

داستان سریال در مورد زنی با نام “کیسی نایتینگل” و دخترش “گریس” میباشد, داستان از جایی شروع میشود که این مادر و دختر با قدرت جادویی که دارند توجه همسایگان جدید خود از جمله “دکتر سم” و پسرش را به خود جلب می کنند و…

پرسش و پاسخ

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ۰۳:۳۹

زیرنویس داره ؟

نمایش اسپویل
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ۰۶:۰۰

فقط فصل اول چند قسمت زیرنویس فارسی داره

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۳۹۸ ۰۰:۰۷

سلام.خسته نباشید.این سومین باری است که تقاضا میکنم قسمت ویژه این سریال را که برای هالوین پخش شد در سایت قرار بدین. مخصوصا که الان دیدم قسمت ویژه when calls the heart را گذاشتین.هردوشون مال یک شبکه هستند.لااقل یک جوابِ نه بدین که دیگه درخواست نکنم !

نمایش اسپویل
۷ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۵۲

خیلی ممنونم از شما.

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۲۱

سلام. بابت تأخیر عذرخواهی می‌کنیم. به زودی اضافه خواهد شد.

نمایش اسپویل
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۵۹

سلام. خسته نباشید. طبق اونچه که توی ویکی پدیا نوشته شده و من هم قبلا از جای دیگری دانلود کرده ام و کل سریال را هم تا الان دیده ام، فصل اول ۸ قسمت و فصل های دوم و سوم و چهارم هرکدام ۱۰ قسمت هستند. بعد از فصل اول ، دوم و سوم ، هر کدام یک فیلم حدود دوساعته داشته اند. بعد از فصل چهارم هم که یک فیلم داشت که شما تحت عنوان قسمت 00 در فصل پنجم گذاشته اید.ممکن نیست اونچه را که دانلود کرده اید اسم هر قسمتی را بگذارید در بخش اطلاعات که بدونیم چرا فصلهای اول و دوم و چهارم هرکدام دو تا بیشتر است.

نمایش اسپویل
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۳

اپیزود ویژه فصل 2 (Halloween)، فصل 3 (Secrets of Grey House)، فصل 4 (Spellbound) و فصل 5 (Tale of Two Hearts) به نام E00 در ابتدای هر فصل قرار دارند اپیزودهای 9 و 10 فصل 1 واپیزودهای 7 و 8 فصل 2 و اپیزودهای 11 و 12 فصل 4 در IMDB لیست نشده اند.

نمایش اسپویل