دانلود سریال Killing Eve 2018 (کشتن ایو) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Killing Eve 2018

کشتن ایو

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۵۰

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل چهارم با کیفیت بلوری اضافه شد

  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۱:۴۹

    اضافه شدن زیرنویس اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

بعد از وقوع مجموعه ای از اتفاقات، زندگی یکی از ماموران حفاظتی و یک قاتل به طرزی جدا نشدنی به یکدیگر متصل می شوند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۳۹

فوق العاده افتضاح . سراسر دروغ و بی معنی

نمایش اسپویل
۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۰۱:۱۷

هر تماشاگر نسبتا باهوشی میدونست در انتهای سریال، شخصیت ویلانل یا همون جودی کومر قراره بمیره. نویسنده یا نویسندگان هم از ابتدا واسه سرنوشت ویلانل همین برنامه رو داشتن. اما باید بگم به ناشیانه ترین و شتابزده ترین شکل ممکن اینکار رو انجام دادن و بقول معروف، سر و ته داستان رو هم آوردن. کاری به کامنت ها و نظرات دوستان ندارن، اما درام کار از کمدیش قطعا بیشتر بود و جوایزی که دریافت کرده دقیقا بخاطر همین درام سریاله. این سریال برام خیلی شبیه سریال Dead to me بود و اون سریال هم گرچه موضوع متفاوتی داشت و بار کمدیش بیشتر بود، اما از نظر درام هر دو قوی بودن و شایسته تحسین. اسپین آف این سریال که قرار بود درباره کاراکتر کارولین باشه کنسل شد اما شخصیت ویلانل لیاقت اینو داشت که یه اسپین آف رو بهش اختصاص بدن. از بازی ها لذت بردم، خصوصا بازی جودی کومر و غم سرکوب شده و همیشگیِ ویلانل وقتی واسه لحظاتی، تبدیل به خود واقعیش میشد.

نمایش اسپویل
۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۰۳

فصل اول و دوم یه مقداری قابل تحمل بود ولی فصل سه و به خصوص چهار رو فکر کنم مهران مدیری ساخته بود. اصلاً وقت خودتون رو واسه این سریال که نه داستان داره نه سر و ته حروم نکنین. فقط من نمیدونم این همه نامزدی و جایزه رو حساب چی میدن دقیقن؟؟؟؟!!!

نمایش اسپویل
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۱۷

آشغال به تمام معنا اوایل قابل تحمل بود ولی از لحظه ای که مثلا سازمان های اطلاعاتی اضافه شدند رسما مزخرف شد کاملا آبکی بدون هیچ هیجان و جزییاتی

نمایش اسپویل
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۱۱

جفنگ محض!! رسما هیچی نداره همش بچه بازیه

نمایش اسپویل
بیشتر