دانلود سریال Mr. Robot 2015 (آقای رُبات) با تماشای آنلاین

Mr. Robot 2015

آقای رُبات

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵

    اضافه شدن انکود جدید

    فصل 04 با کیفیت 1080p BluRay x265 HEVC 10bit AAC 5.1 Bandi

  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۴۴

    رفع مشکل

    اپیزود 11 و 12 از فصل 02 با کیفیت x265 10bit 1080p BluRay RCVR

فارسی

English

«آقای ربات» در مورد برنامه نویسی جوان به اسم الیوت است که با هک کردن مردم با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند. او از توانایی‌های خودش به عنوان سلاحی برای حفاظت از کسانی استفاده می‌کند که برایش اهمیت دارند، اما ناگهان خودش را بین یک شرکت امنیتی که آنجا کار می‌کند و دنیای زیرزمینی هکرها که وی را وادار می‌کنند شرکت‌های آمریکایی را هک کند می بیند…

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ۲۳:۳۷

خب. الان که قسمت آخر فصل آخرو دیدم میتونم یه چیزی بگم. دو راه برای دیدن این سریال هست یکی اینکه فصل اول رو ببینید و تمام. قطعا لذت میبرید و میگید عجب سریال خوبیه. راه دوم اینه که تصمیم بگیرید بعد فصل اول، تا آخر ادامه بدید. اینجا ممکنه توی فصل 2و3 نا امید بشید. هی درگیر فراز و فررود میشید و میگید شاید اگه ادامه نمیدادم بهتر بود. چون فصل 2 و 3 واقعا توی کیفیت نسبت به فصل اول فراز و فرود داره. ولی ولی اگه ادامه دادید و صبر کردید، پاداش این صبر رو توی قسمت 7 از فصل آخر میگیرید. و اونجاس که میگید واقعا ارزششو داشت. و توی آخرین قسمت هم قشنگ میتونید پرونده سریال رو برای خودتون ببندید. البته اینطوری که دیگه اونم یه بخشی از وجودتونه:) نکته آخر اینکه ازونجایی که برکینگ‌بد معیاره، این سریال در پله بعد از اون در مقام دوم قرار میگیره:))

نمایش اسپویل
۷ اسفند ۱۴۰۱ ۰۲:۴۸

یک توصیه مهم!: اگر بدون هندزفری تماشا کردید، قطعا 30درصد ظرافت فیلم رو از دست دادین. این سریال اگر در همه چیز بعد از برکینگ‌بد باشه، توی موسیقی و صداگذاری قطعا تا الان رو دستش نیومده. یک پیشنهاد ریز: انکدPSA بهتر از 30نماس(با احترام نسبت به تیم عزیز سایت).

نمایش اسپویل
۴ بهمن ۱۴۰۱ ۰۴:۵۴

کل سریالای دنیا یه طرف این یه طرف

نمایش اسپویل
۴ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۲۲

کل سریالای دنیا یه طرف این یه طرف ... بی نظیره

نمایش اسپویل
۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۱۳

بدون اسپویل دوست عزیزی که میخوایی این سریال رو نگاه کنی فقط و فقط بهت یه چیزی میگم : شک نکن و استارتش رو بزن من واقعا شناخت انچنانی و دانش کافی برای نقد کردن یا نظر دادن راجب فیلم و سریال رو ندارم ولی به عنوان یه بیننده میتونم نظر شخصیمو عنوان کنم روند جلو رفتن سریال سرعت کافی رو داره نه زیاد کنده نه خیلی سریع پیش میره جوری که واقعا گذر زمان رو احساس نمیکنی و کشش سریال اذیتت نمیکنه ! اولش شاید داستان هول محور هک و کامپیوتر و ... باشه ولی هرچقد که جلو تر میره عمیق تر میشه و پیچیده تر ! موسیقی متن فیلم میتونم به جرعت بگم شاهکاره با روح و روانت بازی میکنه طوری که ناخود اگاه اشک توی چشمام حلقه میزد و مو به کل تنم سیخ میشد :)) بازیگراشم که سنگ تموم گذاشتن و نیازی به تعریف و تمجید من نویی نداره. واقعا معرکه بود ! و اینکه در اخرم باس اضاف کنم به هیچ وجه از دست ندید این سریال رو واقعا ارزش دیدن داره و این سریال رفت جزو تاپ تن من :))

نمایش اسپویل
بیشتر