دانلود سریال Gotham 2014 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Gotham 2014

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۱۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین بروزرسانی شد

  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۲۲:۴۵

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

ماجراهای کمیسر سر جیمز گوردون در شهر گاتهام در سال‌های قبل از ورود بتمن.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۵۶

مروری به این سریال بدون لو دادن اصل داستان: . 1) سریال دارای فضای جدی با طنز کمی هستش. نورپردازی و رنگ بندی تاریک در تمام فصل ها مشاهده میشه. . 2) در فصل اول سریال شاهد داستان پردازی و سیر رو به جلویی در قصه و وقایع متناظر با آن هستیم، در طول داستان، شخصیت ها هم به مرور شکل می گیرند و با آنها آشنا می شویم. تقریبا تا نیمه فصل دوم، منطقی بر روایت و شخصیت های داستان داریم و سیر پیشرونده داستانی داریم. / به نظرم ادامه سریال، داستان و منطق روایتی مدام کمرنگ تر می شود / شخصیت ها مدام در حال تغییر در تصمیم گیری های شان به ساده ترین شکل ممکن هستند، هر شخصیتی به سادگی و با سه جمله تغییر موضع بزرگی می دهد و از یک دشمن تبدیل به یک دوست، یا بالعکس می شود. برخی شخصیت ها هم خیلی ساده کنار می روند / اینها همگی نشانه ضعف داستان پردازی خواهد بود. . 3) موفقیت ها و پیروزی های متوالی ای که نصیب شخصیت های مثبت داستان می شود از جایی به بعد بیش از همه شباهت به کارتون میگ میگ (The Road Runner Show 1966) پیدا می کند. هر چه شرورهای داستان با فکر و تدبیر پیش روند، به شکل میگ میگ واری قرار است شکست خورند. مضحک ترین تیراندازی ها و درگیری ها رو در این سریال شاهدیم. / به نظرم به استثنای نیمه دوم فصل پنجم، با داستان به شدت بی مزه و از پیش بازنده ای به روش میگ میگ وار برای شرورها مواجه هستیم. / یک اشکال دیگری هم که به این سریال وارد است به نظرم مسئله مرگ و زنده سازی برخی شخصیت هاست که، معنی از دست رفتن شخصیت ها رو بی معنی می کند و اهمیت شکست خوردن را از بین می برد. . 4) از جذابیت های این سریال برای من، معرفی شخصیت های بسیار گوناگون در طول مسیر داستانی هستش. خیلی شخصیت های زیادی رو در طول داستان خواهیم شناخت و با آنها روبرو می شویم. سریال حتی در قسمت های پایانی خودش دست از معرفی شخصیت های جدید بر نمی دارد و ازین بابت ما را بی نصیب نمی گذارد. / البته همانطور که گفتم متاسفانه شخصیت ها بنا بر داستان ضعیف آن، مدام مجبور می شوند که با انگیزه های ساده لوحانه ای تغییر رویه های ناباورانه ای داشته باشند. . 5) به نظرم بهترین شخصیت این داستان Joker بود، چون به اندازه بقیه اشخاص در داستان حضور نداشت و به اندازه لازم حضور داشت و نیاز نبود مدام کارهای نامتناسب با شخصیتش از او سر زند. همچنین جنون، شوخی و شرارتی منطق دار در این شخصیت شکل گرفته بود. تقریبا هر قسمتی که Joker حضور داشت، ارزش دیدن و شنیدن برای من را بهمراه داشت.

نمایش اسپویل
۱۲ آبان ۱۴۰۰ ۰۱:۱۶

داستان این سریال اصلش این بود که از فصل 5 شروع بشه و ادامه پیدا کنه بهترین فصل این سریال فصل 5عه نبود بتمن واقعااااااا تو ذوق میزنه و حرص دراوره دیدن سریالش وقت تلف کردن بود با اینکه عاشق گاتهام و دنیای دیسی هستم... ولی نقش پنگوعن و ریدلر و مخصوصا جرمایه ولسکا عالی هستن بغیر این بقیش کلا وقت تلف کنیه واقعا

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ۰۱:۳۰

این سریالو به کلیه طرفدارای این سریال توصیه می کنم ، حتما قبل دیدن چند دقیقه تفکر کنید احساس میکنم شخصیت هاروی دنت تو این سریال حیف شد و شخصیت دوچهره اصن وجود نداشت هاروی دنت، آیا می توانیم به او اعتماد کنیم؟

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۹:۵۲

خیلی بد شد که بهش حق استفاده جوکر ندادن وگرنه خیلی بهتر میشد

نمایش اسپویل
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۲۳

عالی بود دو هفته از دیدنش لذت بردم

نمایش اسپویل
بیشتر