دانلود سریال Outlander 2014 (غریبه) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Outlander 2014

غریبه

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۵۳

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل 7 اپیزود 8

  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۰۰

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 8 (Turning Points) از فصل 07

فارسی

English

«کلر رندال» یک پرستار جنگ در سال ۱۹۴۵ است که به شکل مرموزی با سفر در زمان به سال ۱۷۴۳ می‌رود. او در دنیای جدید زندگی خود را در خطر می‌بیند و مجبور می‌شود با «جیمی»، جنگجوی جوان اسکاتلندی ازدواج کند اما قلب کلر در مالکیت مرد دیگری نیز هست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۳۶

این سریال یکی از سریال های مورد علاقم هستش و شاید چندین بار هر فصل رو مرور و تماشا کردم ، یکی از دلایلی که منو جذب خودش کرد موضوع سفر در زمان هست که خیلی زیبا و واقعی به تصویر کشیده شده ، بازیگرا اینقدر خوب بازی کردن که موقع تماشا غرق میشید توی داستان ! هر فصل جذاب تر و گیرا تر از فصل قبله و میتونم بگم توی این سریال تمام ژانر ها رو یکجا داره ،ولی متاسفانه خیلیا از وجود این سریال باخبر نیستن! به هر کس معرفیش کردم خیلی دوستش داشته ! بهتون پیشنهاد میکنم حتما ببینیدش !!!

نمایش اسپویل
۳ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۳۲

این سریال خیلی قشنگه تو دیدنش شک نکنید. راستش من خودم اولش دیدم که شخصیت اول داستان زن هست یه مقدار دو دل بودم ببینم (کلا با این مدل حال نمیکنم ربطی به زن ستیزی نداره) ولی سریال خیلی خوب بودش به خصوص برای کسایی که به ژانر سفر در زمان علاقه دارن سریال هم هر چقدر جلوتر میره هیجانش بیشتر میشه البته کمی هم غمگین هست.

نمایش اسپویل
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۵۰

سریالشو تا سه فصل اول دیدم چند سال پیش بعد ولش کردم . سریال به شدت غمگین و احساسی هستش . اگه افسردگی دارید اصلا سمتش نرین چون حالتون بد میشه . شخصیت های سریال دائم در حال فرار از موقعیت های بد هستن . من خودم فعلا ولش کردم شاید در آینده تموم شد بشینم ادامه اش بدم .

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۴۰۲ ۱۸:۱۹

سلام. به عنوان کاربری که همه قسمتها رو تا الان دیده عرض میکنم: این سریال صرف نظر از قسمت فانتزی سفر به گذشته و آینده، واقعا پرمحتواست و ارزش دیدن داره . روابط خانوادگی، اجتماعی، آسیبهای ناشی از جنگهای داخلی و خارجی، مبارزه با خرافات و خلاصه کمبودی از این نظرها نداره. ولی چرا قسمت سوم از فصل 7 هنوز ترجمه نشده؟؟ از سایت سینما هم ممنونم.

نمایش اسپویل
۲۹ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۱۴

فقط فصل های اول کشش و جاذبه داشت اونم بخاطر عشق بینشون از ی جایی به بد دیگ سریال رو به اوفول میره انگار دیگ حرفی واسه گفتن نداره .

نمایش اسپویل
بیشتر