دانلود سریال GLOW 2017 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

GLOW 2017

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۳:۲۷

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین به روز رسانی شد

  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۴۷

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل اول تا سوم با کیفیت WEBRip اضافه شد

فارسی

English

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای گروهی از زنان که در لس آنجلس به ورزش کشتی کج می پردازند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۰

این لنتی خیلی خوب و بی ریاست. اصل وضعیتی که آدمای دنیای این سریال توش هستن ممکنه خیلی مزخرف و حتی عذاب آور باشه ولی تو سریال سرپا میمونن ولی نه جوری که تو ذوق بزنه. اضافه خیلی کم داره (بنظرم) و همچنین خیلی راحت میشه ارتباط برقرار کرد با داستانش و آدماش. سریال خوبیه میدونین... ازش میشه لذت برد با خیال راحت... احتیاجی به فسفر سوزوندن نداره. خود زندگی به اندازه کافی پیچیده و طاقت فرساس و فسفر رو مذاب میکنه دیگه الباقیشم سر اینچیزا بزاری خب... و یچیز خیلی مهم اینه که سریال خودشو جدی نمیگیره و این خیییلی خوبه. برای همینه که انقدر سرراست و سرزنده س دیگه خودتون میدونین

نمایش اسپویل
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶

سریال بی‌نظیریه. موزیک خیلی خوبی داره. خود بازیگرا هم بدلکاری حرکاتشون رو انجام میدن. فصل ۳ یه ذره از فصل‌های دیگه ضعیف‌تر بود ولی باز هم سطح سریال بالا هست.

نمایش اسپویل
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۳۵

یکی از سریال‌های کمدی شبکه نتفلیکس Glow است که موضوعی ورزشی دارد، این سریال کمدی ورزشی در مورد لیگ کشتی حرفه‎ای زنان می‎باشد که برای مدتی کوتاه ادامه داشت. فصل اول این سریال بسیار موفقیت آمیز بود.بسیاری آن را بهترین سریال کنونی سرویس نتفلیکس می دانند.

نمایش اسپویل
۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۲۷

از بهترین های نتفلیکس.با روایتی حساب شده و جذاب و بازی های عالی.در بین انبوه سریال هایی که سعی در بیان مفاهیم فلسفی و عمیق ولی توخالی و بی اهمیت را دارند دیدن این سریال ساده و زیبا بسیار لذت بخش است.این سریال را از دست ندهید.

نمایش اسپویل