دانلود انیمیشن Over the Garden Wall 2014 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Over the Garden Wall 2014

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۳

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۰۶

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل اول با کیفیت بلوری اضافه شد

فارسی

English

داستان سریال حول شخصیت دو برادر کم سن و سال به نام های وِرت و گرگوری متمرکز شده است ، که در مسیر بازگشت به خانه در جنگل اسرارآمیز و هولناکی گم می شوند. آنها در مسیر سفرشان برای خروج از این جنگل به طور نه چندان خوشایندی با پرنده ی سخنگویی به نام بئاتریس و پیرمرد عجیبی به نام وودزمن آشنا می شوند و ..

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۴۶

عالیه به هیچ وجه از دست ندید

نمایش اسپویل
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۲۱

یکی از چیز‌های بسیار زیبا درباره‌ی این انیمیشن، ارجاعات و ادای دِینی هست که به تکنیک‌های انیمیشن‌سازی دهه‌ی سی و چهل آمریکا داره. طرّاحی شخصیت‌ها شبیه به استاندارد‌های طراحی اون دهه‌ها است؛ امّا در بعضی جاها به وضوح این مسئله پررنگ‌تر می‌شه. مثلاً در قسمت هشت، شخصیت‌های داخل رؤیای گرِگ دقیقاً همونطوری طرّاحی شده‌ن و و برای دقایقی احساس می‌کنید دارید یک انیمیشن دهه‌ی سیِ آمریکایی رو می‌بینید. مسئله فقط هم طرّاحی نیست بلکه توی این صحنه از قسمت هشت حتّی حرکات انیمیشن و منطق انیمیشن هم و حتّی رقص و موسیقیش هم به وضوح چنین حال و هوایی داره. یک ارجاع بسیار کوتاه امّا جذاب هم در قسمت چهار و دقیقه‌ی 3:27 اتّفاق می‌افته زمانی که یک راهزن در مهمانخانه برای چند ثانیه شعری می‌خونه و می‌رقصه. ناگهان می‌بینیم که توی اون چند ثانیه تکنیک حرکت کاراکتر عوض می‌شه و بسیار شبیه رقص‌های نرم و جذّاب موزیسین معروف Cab Calloway می‌شه که به صورت CGI در انیمیشن Betty Boop تولید دهه‌ی سی می‌رقصید و آواز می‌خوند. برای نمونه می‌تونید این رقصش رو در گوگل جستجو کنید تا متوجّه بشید:‌ cab calloway st james infirmary betty boop. به طور کلّی این انیمیشن بسیار بسیار زیبا و دلنشینه. کوتاهه و در مجموع صد دقیقه‌ست و الیجاه وود (بازیگر نقش فرودو در ارباب حلقه‌ها)‌ صداپیشه‌ی شخصیت اصلیه. موسیقی‌ انیمیشن بی‌نظیره و بسیار به فضای فیلم (که سرشار از عناصر فرهنگی و بصری آمریکای قرن نوزدهمه)‌ کمک کرده. موسیقی انیمیشن واقعاً بی‌نظیره و از نقاط قوّت پررنگِ اونه. داستان لطیف، شیرین و بسیار زیبایی داره و شیوه‌ی روایت‌گریش حیرت‌انگیزه. فضاهای سورئال خلّاقانه‌ی لذّت‌بخشی داره و تصاویر چشم‌نوازی رو خلق می‌کنه. اگرچه داستان و فضاها تاریکن امّا با یک طنز به جا و کودکانگی‌ای که در اون وجود داره یک تضادّ بسیار دلنشین رو درست می‌کنه. بسیار پیشنهادش می‌کنم.

نمایش اسپویل
۸ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۵۸

عالیه عالییییی، انتظارتون اگر چیزه عجیبی نباشه عاشق کاراکترا میشین و عشق می کنید باهاش

نمایش اسپویل
۷ آبان ۱۳۹۹ ۰۱:۴۳

خیلیییییییییی سبک آرامش بخش و قشنگی داره در این سادگی تصویر خیلی دلنشینه برای من همون صحنه های خالیش بدون خط داستانی هم دلنشینه حالا به علاوه اینکه هر قسمت پند خاص خودش رو هم داره و اصلا هم خسته کننده نیست "البته شاید بعضیا خسته شن من خودم شخصا انیمیشن زیاد میبینم"

نمایش اسپویل
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۴۶

خیلی قشنگه من دوستش دارم

نمایش اسپویل
بیشتر