دانلود سریال Brooklyn Nine-Nine 2013 (بروکلین نود و نه) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Brooklyn Nine-Nine 2013

بروکلین نود و نه

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۱۲

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل 1 تا 8 با کیفیت بلوری اضافه شد

  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۲:۰۳

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل هشتم قسمت های نهم و دهم

فارسی

English

داستان جیک پرالتا، یک افسر پلیس بی‌تجربه اما با استعداد که در واحد ۹۹ بروکلین خدمت می‌کند. او با رییس جدید خود، کاپیتان ری هولت، که فردی عبوس و سختگیر است, دچار مشکل می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۱

من مخالف چندبار دیدن و مرور سریال بودم تا اینکه 99 رو دیدم. طلاست.

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۴۵

سریال کمدی بسیار خوب و سرگرم کننده ای است.

نمایش اسپویل
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۰۶:۲۴

سریال بشدت خوبیه و توصیه میشه و شخصیت پردازی های عالی داره که دلم به تک تک کارکتر ها تنگ میشه اپیزود های هالویین هایست(سرقت هالویین)ش که هر فصل داره کلی غافلگیر کننده اس و جذابه ولی بعضی اپیزودا یکم حوصله سر بر میشه و بعضی هاشون زیادی از بقیه بهترن کرونا هم یکم به پایان بندی سریال ضربه وارد کرد و مشخصه نتونستن اونچوری که میخوان فصل اخرو بسازن ولی بازم کارو در اوردن و پایان بندی معقولی به بیننده تحویل دادن به خصوص 2 اپیزود اخر که شاهکار بود کارکتر پیمنتو طراحی خیلی خوبی داشت و کاش بیشتر نشونش میدادن (داخل پرانتز هم یچیزی بگم اگه سریالو ندیدید احتمالا متوجه نمی شید کارکترا یه جاهای خیلی ثبات نداشتن مثلا یکی که با روابط اجتماعی مشکل داره و همیشه تنهایی رو ترجیح میده یه جاهایی خیلی خودمونی و خون گرم میشه بدون اینکه سریال بهمون توضیح بده یا یه کارکتر بعضی قسمتا اصلا نمی تونه با بقیه بد رفتاری کنه و میخواد که با همه رفیق باشه ولی بعضی قسمتا خیلی با همه دعوا داره که این ثبات نداشتنه یکم تو مخم بود)

نمایش اسپویل
۶ اسفند ۱۴۰۱ ۲۳:۱۶

خیلی لوس و بی مزه، اصلا شبیه سریال پلیسی نیست، لااقل یه معمای پلیسی بهش اضافه میکردند

نمایش اسپویل
۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۲۲

واقعا خنده داره دوستان چرا میگید بیمزه هستش؟ من تمام سیت کام هارو دیدم و میتونم به جرعت بگم در حق این سریال واقعا ظلم شده و قسمت های کمدیش از هامیم خیلی بیشتره من به شخصه خیلی بیشتر خندیدم و لذت بردم از این سریال که تو سبک آفیس اداره ای طوره :)). ببینید واقعا ضرر نمیکنید!!

نمایش اسپویل
بیشتر