دانلود مستند Cosmos: A Spacetime Odyssey 2014 (کیهان: اُدیسه‌ی فضا-زمان) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Cosmos: A Spacetime Odyssey 2014

کیهان: اُدیسه‌ی فضا-زمان

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۳۲

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BluRay 4K Joy

  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۰۷

    اضافه شدن پخش آنلاین

    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

فارسی

English

این سریال علمی-تخیلی پیدایش کهکشان‌ها و در مقیاسی کوچکتر، کره‌ی زمین را مورد بررسی قرار می‌دهد و موارد مانند تکامل طبیعی، اختراعات و کشفهای بزرگ تاریخ بشری را به صورت تصویری به نمایش می‌گذارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۲:۲۹

عالی بود عالی لذت بردم و کلی چیز یاد گرفتم...واقعا هم عالم اینجوری تشکیل شده و بنظرم چیزی اونو زیر سوال نمیبره.. خود مستند یه حد و حدودی رو رعایت کرده مثلا هیچگاه تو مستند سوال پیش نیومد که سرمنشا کل عالم از کجاس ؟؟بالاخره خود به خود که تشکیل نشدن!!! یکی پشت این قضیه س..یکی هست که این عالم رو ساخته!!ولی چون در توان و مغزمون نمیگنجه که اصلا خدا از کجا اومده..پس بهتره بیشتر از این دنبال جواب نباشیم!!چون هیچگاه به جواب نمیرسیم.

نمایش اسپویل
۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۴۹

بی شک بعد از دیدن این مجموعه ی 3 فصلی، دیدتون نسبت به کل هستی تغییرات اساسی میکنه. حتماً ببینیدش و به دوستانتون هم پیشنهادش بدید. قسمتهایی که پیشنهاد میکنم حتماً ببینید، دیدن بقیه یقسمتهاش به اختیار خودتون: - فصل اول(COSMOS - A Personal Voyage 1980): قسمتهای 2 ، 8 ، 9 ، 10 ، 12 و 13 . - فصل دوم(COSMOS - A Space Time Odyssey 2014): قسمتهای 1 ، 2 ، 4 ، 8 ، 9 ، 10 ، 11 ، 12 و 13 . - فصل سوم(COSMOS - Possible Worlds 2020): قسمتهای 7 ، 9 ، 11 و 12 .

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ۰۰:۳۳

من زیاد مستند نگاه نمی کنم ولی به شدت شیفته این مستند شدم . به نظرم یه بار دیدنش کمه و البته باید با فاصله قسمت هاشو نگاه کرد این مستند مثل یه کلاس درس فوق العاده س من که خیلی چیزا یاد گرفتم .. ممنون جناب Tyson

نمایش اسپویل
۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ۲۳:۲۰

این مستند و حتما ببینید بلکه دست از خرافات و نادانی بردارید گرچه نرود میخ آهنین در سنگ

نمایش اسپویل
۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ۱۷:۵۴

عالی عالی عالی. ده از ده. جذاب تر از علمی که سوالات همیشگی بشر رو پاسخ بده هم مگر هست؟ از کجا اومدیم؟ دنیا چطوری خلق شده و ...؟ ببینید و حتما در برنامتون باشه که برای بجه هاتون هم بذارید. بگذارید یاد بگیرند سوال بپرسند، دنبال خرافات و باورهای مذهبی پوچ نباشند. همه چیز علم است و بس.اگر همه از علم استفاده کنیم، گروهی اندک نمی تونند از اون، بر علیه ما استفاده کنند. علم پاسخ سوالات همیشگی بشر رو با استناد به واقعیت خواهد داد. وقتی علم نبود انسان ها مجبور بودند باورهای ایدئولوزژیک و خرافات رو بپذیرند. ما و نسل های آینده مجبور نیستم. اگر همچنان ناآگاه باشیم، بچه های ناآگاه پرورش بدیم، تقسیر ماست، گناه ماست.

نمایش اسپویل
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹

یه علمی هست به اسم علم تفسیر و کسانی که سال ها کارشون مطالعه قرآن بوده میان و برای امثال من تو که کوچکترین اطلاعاتی نداریم آیات را توضیح میدن باشد که رستگار شوی جناب روشنفکر?

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴

این که در مورد پدیده های علمی ، مذهب چیزی در چنته نداره البته جای بحث ندارد.اما سخن من این نبود و از نوع جواب دادن و ادبیات سخیف شما سه نکته محرز شد اول: اصلا متوجه بحث من نشدین و جواب بی ربط دادین. دوم: از خیل عظیم همین جماعت جوگیر هستین که با دوتا مستند عامه پسند ساده لوحانه فکر می کنن جواب تمام مسائل عالم در آستین دارن.و سوم حتی یک مقاله جدی هم در مورد علم فیزیک نظری و سایر شاخه های علوم نخوندین چه برسه به یک کتاب. جایی تری ایگلتون منتقد نامدار به طعنه خطاب به داوکینز و هیچنز و سایر همفکران این علما میگه اینا خیال می کنن چون دستگاه تستر اختراع شده دیگه نیازی به خواندن چخوف نیس! نمونه ایرانی همچین طرز فکری در کامنت شما موج میزنه. اما بحث من درباره علم رو کسانی که بطور جدی مطالعاتی دارن در مورد فلسفه علم و انقلاب کوپرنیکی تا فیزیک نیوتونی و بعد انقلاب اینشتین و سپس اصحاب کوانتومی و پیچیدگی های اون که هنوز محل اختلافاته...خوب درک می کنن و نیازی نیست برای آدم بی خبر و کم سوادی چون شما توضیحی داده بشه. پس همچنان فیلم ببینید و در توهم آگاهی خود سیر کنید ⁩

نمایش اسپویل
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۲۸

یعنی فقط مقداری به ترجمه ایه 20 غاشیه فکر کنی متوجه میشی که منظور از مسطح بودن این نیست که زمین کره نیست و صافه. یعنی همه زمین رو کوه و دره قرار ندادیم تا بتونید کشاورزی کنید و راحت سفر کنید و راه برید. جدا از اون باید در کتاب مقدس اندیشه کنی نه فقط از روش بخونی و اون چیزی که میخوای رو برداشت کنی:)))))

نمایش اسپویل
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۵:۳۳

حقیقت تلخه دوست عزیز پیشنهاد میکنم داخل کتاب مقدس در جست و جوی علم باشید :)))) طبق آیات سوره غاشیه ۲۰سوره النازعات ۳۰سوره نوح ۱۹ سوره رعد آیه۴۱ زمین مسطح است بازم بگردید شگفتی های بسیار هست:))))))

نمایش اسپویل
۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۳۵

از اون ور بام نیفتیم. به این میگن علم باوری که خودش نگاه ایدئولوژیکی هست. همه چیز علم نیس چون علم مدام رو به جلو می‌ره و جواب قطعی به همه چیز ند. یه مقدار در مورد پارادایم و انقلاب های علمی مطالعه کنید بهتر از جو زدگی در مورد علمه

نمایش اسپویل
بیشتر