دانلود سریال True Detective 2014 (کاراگاه واقعی) با تماشای آنلاین

True Detective 2014

کاراگاه واقعی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۳

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل 4 با کیفیت WEB-DL اضافه شد

  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۴۳

    اضافه شدن پخش آنلاین

    اپیزود 6 از فصل 04

فارسی

English

یک مجموعه پلیسی آمریکایی که از بازه های زمانی متعددی استفاده می‌کند و به نظر می‌رسد که در این تحقیقات اسرار شخصی و حرفه‌ای افراد در حوزه های قانونی و خارج از آن کشف می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۵۰

فصل آخر حتی ضعیف تر چرت تر از فصل دو

نمایش اسپویل
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۰۰:۴۸

من دو قسمت اول دیده بودم و قبلا گفتم که این فصل ضعیفه اما الان که تمومش کردم نظرم تکمیل می کنم: اول اینکه بعضی ابهامات اصلا جواب داده نشد، داستان ضعیف و بدون تعلیق هست و پایان بندیش آب بسته شده رسما. اینکه ناوارو چی شد بیشتر شبیه یه چیزی بود که خواستن ولی نتونستن درش بیارن. و دوم اینکه این فصل اصلا ترودیتکتیو نیست! یه بیلبورد تبلیغاتی واس ووکیسم و فمینیسم هست. جدا از سمبل‌های سطحی که دیگه روتین شده دیدنشون تو هر سریال، این سریال پیامش این هست که مردان بد و نابدوگر هستن، به زنها و طبیعت (که اون رو هم باید نماد زنانگی بدونیمش) آسیب میزنن و اونها چاره ای جز از هستی ساقط کردن مردان ندارن. خشونت رو راه رهایی اجتناب‌ناپذیر میدونه همونطور که از ابتدای اپیزود اول، صحنه ای که اونجلین ناوارو رو برای بار اول میبینیم، تا فینال فصل که همه چی مشخص میشه، این نماد گرایی در فیلم هست. مردان این فیلم به جز 2 مورد همگی نماد فساد، وحشی گری و سودمندگرایی هستن و زنان کسایی هستن که اینها رو به حقشون میرسن و در اشل بزرگتر مادر ما یعنی طبیعت کسی و چیزی هست که اونها این توحش مردانه توش دفن میشه و همه چی به تعادل میرسه.

نمایش اسپویل
۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۸:۳۱

فصل 4 افتضاح بود. معلوم نیست سریال جنایی هست یا تخیلی

نمایش اسپویل
۵ اسفند ۱۴۰۲ ۲۱:۲۰

نابودی یک اثر خوب دیگه توسط فمنیسم و قوانین جدید هالیوود... به امید احیا شدنش تو فصل بعد :(

نمایش اسپویل
۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۳۰

فصل یک فوق العاده 9.5 فصل دوم خوب 7 فصل سوم نسبتا خوب 6 فصل چهارم ضعیف 4 اگه این سریال مینی سریال بود فقط همون فصل اول و داشت الان نمرش بالای 9.5 بود

نمایش اسپویل
بیشتر