دانلود سریال Suits 2011 (وکلا) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Suits 2011

وکلا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰

    رفع مشکل

    رفع مشکل پخش آنلاین برای قسمت 1 از فصل 1

  • ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل اول تا نهم با زیرنویس فارسی و انگلیسی

فارسی

English

سریال روایت «مایک» جوانی نابغه است که از دانشگاه اخراج شده و روزگار خود را با فروش مواد می گذراند و ناگهان در یکی از معامله های خود هنگامی که از دست پلیس در حال فرار است خود را در میان مصاحبه ای برای گرفتن یک شغل می بیند، آن شغل چیزی نیست جز دستیاری یکی از بزرگترین وکلای آمریکا «هاروی اسپکتر». با اینکه مایک هیچ تحصیلاتی ندارد اما با نبوغ خارق العاده خود هاروی را مجبور به انتخاب خود می کند اما …

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ شهریور ۱۴۰۲ ۰۲:۱۷

به نظرم سریال ضعیفی نیست ولی شباهت های زیادی با mad man داره (mad man برای شرکت تبلیغاتیه این برای مسائل حقوقی) من پشت سرهم نگاه کردم بسیار درام قوی داره ولی رفتن بازیگرا خیلی منطقی نبود ( این که یه دفعه جسیکا خودش فدا کنه یا رابرت یه دفعه خوش بکشه کنارو.....) این مدل سریال ها یه سری بازیگر داخل اب نمک در اوایل سریال میذارن تا هرچی به اخر میره اگه بازیگری رفت بتونن پررنگش کنن مثلا کاترین به جای ریچل و الکس به جای مایک که اخر سامنتا عملا جای مایک بالا اوردن در مورد فیلم نامه اگر کسی پشت هم دیده باشه خیلی باگ داره داستان حقوقی فرعی و بعضی اصلی ها بدون هیچ منطقی حل فصل میشه اصلا بعضی پرونده ها رو مخصوصا در داستان اصلی نمیفهمی چطوری شروع کردن و چه جوری تموم کردن ولی ریتم تند سریال این رو کاور کرد در مورد جسیکا کارش یه دفعه خود به خود تموم کرد معلوم بود یک پروژه ی دیگه داره که نمیخواد باشه جالبه کسی که همه ی زندگیش برای شرکت گذاشته بود یه دفعه اسم خودش از شرکت پایین اورد در اخر سریال حداقل جز نفراتی بود که باید به عروسی میومد ولی اثری ازش نبود عروسی اخر سریال مسخره ترین کار بود ( یعنی نمیدونست زنش نه ماهه بارداره براش عروسی گرفت) در اخر من نفهمیدم وقتی همه با هم فی رو زمین زدن و چندتا اتو ازش داشتن چطور هاروی خودش فدا کرد در صورتی که دیگه نمیتونست شرکت بگیره به نظرم داستان سریال حداکثر تا هفت فصل جواب میداد دو فصل اخر کش دادن بی خود بود.

نمایش اسپویل
۱۶ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۳۰

من این سریال رو بصورت هفتگی از فصل های اول دنبال میکردم و همون موقع هم عاشق این سریال شدم. در کل عاشق این هستم که سریال هارو هفتگی و موقع پخش هفتگی نگاه کنم و انتظار قسمت به قسمت و فصل به فصل رو واقعا دوست دارم و با سریال ها زندگی میکنم! کلی نکته مثبت داره و یه سری هم نکته منفی! بازیگرا تا آخرین قسمت سریال فوق العاده بازی میکنن و واقعا یکی از یکی عالی تر هستن. داستان های اصلی همیشه گیرایی بالایی دارن و این یه سریال درامِ اما هیجان عالی تو وجود داستان های اصلی این سریال وجود داره و داستان های فرعی تو خیلی از مواقع کاملا بی اهمیتِ و حتی اگر خیلی هاشو نبینی هیچ اتفاق خاصی نمیوفته اما انقدر خوب بیان میشه و جلو میره که برای بیننده اهمیت پیدا میکنه و شخصیت ها همونطور که باید، مهمتر از گذشته میشن. درام واقعی هست این سریال با کمدی بسیار عالی و دلنشین و شخصیت سازی واقعا عالی انجام شده و شخصیت های اصلی فوق العاده اند. شخصیت های منفی انقدر خوب طراحی شدن و بازیگران انقدر عالی کار میکنن که با تمام وجود ازشون متنفر بشید و خیلی جاها خودتون و عضوی از خانواده این مجموعه میدونید که با تمام وجود دوست دارید هاروی و تیمش پیروز بشن و یه جورایی تو استرس هر چالش پیش رو فرو میرید. این سریال یه احساس خانواده بودن و جنگیدن برای خانواده تو هر شرایطی رو به خوبی نمایش میده. خانواده ای که توش اشکالات و اشتباهات زیادی هم وجود داره اما هر اتفاقی هم که بیوفته اول و آخرش این خانواده باهم میمونن و مشکلاتو حل میکنن حتی اگه فکرای خیلی متفاوتی داشته باشند. حسادت، عشق، تلاش، پشت کار، نبوغ، پشیمونی، از نو ساختن، قدرت تصمیم گیری، قدردانی از هم و وفاداری و خانواده تو این سریال نمایش داده میشه. اصلا نمیگم سریال بی نقصیِ ! اما من طرفدارشم و برای همین خوبی هاشو نوشتم :) اما همونطور که دوستان اینجا گفتن، Suits یکی از با کلاس ترین سریال های دنیاست و یه کلاس خیلی خاصی داره این سریال و فکر میکنم سازنده هاش تا آخرین ثانیه به این کلاس بالا پایبند موندن و به خوبی حفظش کردن.

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۴۷

سریال جذابیه،از همون قسمت اول باهاش همراه میشی.پایانبندی خوبی هم داره اضافه کاری نمیکنه

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۴۰۰ ۰۴:۲۷

از یه جا به بعد مایک فقط حال به هم زنه .هی خدا خدا می کنی یه جوری این حذف شه از داستان.

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۲۲:۲۴

به شدت جذاب و عالیه یعنی از همن قسمت اول جذب سریال میشید داستان به شدت عالی داره و بازی ها هم که محشره 9/10

نمایش اسپویل
بیشتر