دانلود سریال Justified 2010 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Justified 2010

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۰۲:۲۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین بروزرسانی شد

  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ۰۳:۲۳

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

مارشال رایلن گیونز به زادگاهش در شهری کوچک و فقیرنشین در شرق كنتاكی منتقل می‌شود. در آنجا دوست دوران جوانی‌اش را ملاقات می‌كند كه در گذشته با یكدیگر در معدن ذغال سنگ كار می‌كرده‌اند. او اكنون یكی از فعالان نژادپرستی بوده و به تازگی در یكی از كلیساهای سیاه پوستان بمب‌گذاری كرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۳۸

سریال خوبیه، خیلی عالی و قوی نیست، میشه گفت خوبه، داستان پردازی خوبی داره، گفتگوی آخر بوید و ریلن زیبا بود

نمایش اسپویل
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۱۰

اگه سریال های تخیلی و غیر واقعی خسته شدین اینو ببینین تا بشوره ببره :)

نمایش اسپویل
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۱۲

سریال خوبی هست تیم بازیگریش عالیه ، پایلوت به شدت خوش ساختی هم داره، شخصیت منفیش بوید بسیار عالی پرداخت شده و کشش خوبی داره برای کسایی که درام جنایی دوست دارند. سفارشش می کنم.

نمایش اسپویل
۱۸ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۳۰

سریال خوبی بود.شخصیت پردازی ها اما می تونست خیلی بهتر باشه. خطر اسپویل خیانت های ایوا به بوید غیرقابل هضمه ! شخصیت ریلن به خوبی یه پلیس عوضی خلق شده اما اینکه دشمنان و خلافکاران گاهی اینقدر ساده و چیپ اشتباه میکنن روی مخ بود.یعنی گاهی احساس می کردی همه چیز چیده شده تا آقای خلافکار توی چنگ قانون و ریلن بیفته . مجرمان در این سریال بیش از حد گاهی احمق اند . و شخصیت اصلی هم تقریبا تمام اوقات بسیار خوش شانسه . سریال رو به خوبی به پایان رسوندند. در کل یه سریال متوسط رو به بالا که می تونه به خوبی سرگرمتون کنه .ولی انتظار بالا نداشته باشید.امتیازش از 10 می تونه بین 6 تا 7 نوسان داشته باشه(بسته به سطح هر فصل).با تموم شدنش هم زیاد غم نمی گیرید.ولی ارزشش رو داره .

نمایش اسپویل
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۲۱

دوست داشتی عاشق اون زمانایی بودم که بوید با اون لهجه جنوبیش اسم ریلن رو صدا میزد ضعیف ترین فصلش فصل اول بود بقیش عالیه کاراکترا خیلی عالین بهترین نحو شروع میشه و به بهترین نحو تموم میشه واقعا توصیه میشه

نمایش اسپویل
بیشتر