دانلود سریال Modern Family 2009 (خانواده مدرن) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Modern Family 2009

خانواده مدرن

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۵۷

    رفع مشکل

    رفع مشکل نامگزاری فصل 1 قسمت های 2 تا 6 انکد اختصاصی سی نما

  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ ۱۷:۴۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل 11 با کیفیت WEB-DL اضافه شد

فارسی

English

در این سریال به خانواده های «جی پریچت»، دخترش «کلر» و پسرش «میچل» که همگی در لس آنجلس زندگی می کنند پرداخته می شود. «کلر» مادر خانه داری است که همسر «فیل دانفی» است و سه بچه دارد. جی با «گلوریا»، دختر جوان کلمبیایی ازدواج کرده و به او کمک می کند تا پسر نونهالش را بزرگ کند. «میچل» و پارتنرش «کامرون تاکر»، کودکی ویتنامی بنام «لیلی»، را به فرزند خواندگی گرفته اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۳۹

سریال؟ عالی، فوق‌العاده زیرنویس؟ افتضاح

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۰۴

واقعاً از سی نما ناراحت شدم وقتی دیدم کامنت سه سال پیشم(شایدم بیشتر) واسه این سریال نیست. همیشه فکر میکردم تمام سایتای دانلود هم که به فنا برن بازم سینما هست و البته تموم کامنتارو هم نگه میداره! خوشحالم که مجموعا ۱۰ ترا هارد خریدم تا هی دنبال لینک نگردم! فکر کنم واسه کامنتامم باید فکر یچیز مستقل تر باشم. دیگه نمیشه روی چیزی حساب کرد من این سریالو از همون ابتدا که شروع شد دنبال میکردم از همون فصل اولش تا اینکه سه سال پیش هم تموم شد همیشه توی ذهنم اینبود که به خودم و همسر آیندم تکلیف میکنم که با هم این سریالو ببینیم. نقش «کلیر» فوق العادست و اونقدر بازی قوی ای داره که چندین بار برمی‌گردم چندین ثانیه قبل و بعضی حرکاتشو چندین و چند بار میبینم فکر میکنم برای بار سوم باشه که امروز تمومش کردم این سریالو... نقشها واقعا خوب بازی کردن غیر از اون دوتا همجنسگرا که سرباری واسه سریال بودن!!! معلومه نویسنده ها علاوه بر تخیلشون کودکی خودشون رو هم قاطی مسئله کردن . حتی اگر زمان هم بگذره بعضی مسایل کودکی در همه یکسانه. من کلا آدمی هستم که خیلی سخت به یک فیلم یا سریال میخندم اما همینکه یه ذره لبخند روی لبم هم باشه راضیم نمیتونم بگم باز هم میبینمش یا نه اما واقعاً دوسش دارم. ترکیب فیل و کلیر یکی از بهترینا بود. واقعاً کلیر فوق العادست

نمایش اسپویل
۱۰ آذر ۱۴۰۲ ۰۰:۱۴

در خدمتم

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۳:۲۵

مشتاق تعامل با شما شدم دوست عزیز :)

نمایش اسپویل
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۵۶

واقعا وضعیت زیرنویس داغونه! فصلای اول رو کاملا باید انگلیسی دید فقط!

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۳۸

سریال خیلی خوبیه و ارزش دیدن داره با توجه به زمان نسبتاً کوتاه هر اپیزود اصلاً خسته کننده نیست حتماً پیشنهاد میشه

نمایش اسپویل
۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۰۹

فعلا فصل ده رو تموم کردم. در کل راضی بودم و جذابیت خوبی برای من داست من نمره 8.5 رو بهش می دم. قطعا ارزش دیدن داره. فصل های اول رو که می بیند یاد یکی از سریال های ایرانی هم میوفتید که ازشون کپی کرده بودند. فکرکنم هفت سنگ بود. نقش فیل هم خیلی خوبه و من دوسش دارم. فقط سریال از یه جایی به بعد دیگه احساس می کنم باید هواداری طور ببینی و دیگه به خیلی از چیزها گیر ندی. اما خب باز هم می گم سریال خوبیه. بنظرم ارزش یکبار دیدن و وقت گذاشتن رو داره.

نمایش اسپویل
بیشتر