دانلود سریال Californication 2007 (کالیفرنیکیشن) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Californication 2007

کالیفرنیکیشن

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۲۷

    اضافه شدن پخش آنلاین

    بروزرسانی شد

  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۵۸

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

نویسنده ای منفور و الکلی سعی دارد رابطه خود را با دختر و همسر سابقش اصلاح کند, در حالی که از اعتیاد به رابطه جنسی، و مواد مخدر و عدم توانایی در گرفتن تصمیمات درست رنج می برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۵۸

ایده فیلم خلاصه میشه در اینکه «تنبل نرو تو سایه، سایه خودش میایه»! فیلمی در ستایش کار نکردن و لذت بردن، فیلمی که نویسنده و کارگردانش خود هنک مودیه و فیلمی ساخته در ستایش خودشیفتگی خودش. کدوم مردی در زندگی واقعی اینقدر مورد التفات و توجه زنان هست؟ مگه در خواب، مگه در فیلمی که خودت کارگردانش بشی. و اما retarded واقعی در این سریال: دختر هنک مودی. دیالوگ ها: بیست از بیست. موسیقی: 200 از صد. لذت بردم.

نمایش اسپویل
۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۷:۴۲

شروعش خوب بود ولی در ادامه این قطع و وصل شدن رابطه ها بسیار مصنوعی و صرفا جهت بیشتر کردن قسمت ها بود . برای من خسته کننده شد و ادامه ندادم از وسطای فصل 5 به بعد ... دختر خانواده با اختلاف بدترین اکت توی تاریخ سریال میتونه باشه :))

نمایش اسپویل
۱۰ آبان ۱۴۰۰ ۰۰:۵۷

من سال 2012 این سریال رو دیدم و واقعا لذت بردم ازش اما تماشای سریالای You're the Worst و BoJack Horseman من رو به سمتی سوق داد که دوباره Californocation رو ببینم و این بار چندین برابر لذت بردم چون خیلی از جزئیات داستانی، رفرنس ها و نکات ریز رو تازه متوجهش شدم. چقدر دلنشین و جذاب هست این سریال... یه داستان چفت و جور با کلی تلخی و غم و شادی. واقعا داستان زندگی و عشق هست این سریال. هرچند مثل اکثر سریال هایی که شوتایم میسازه دوس داری بی نقص تر می بود ولی این سریال به مراتب از بسیاری از کمدی هایی که میشناسیم بهتر و بالغ تر هست. افسوس میخورم که سریال مثل کالیفورنیکشین کم داریم. تم داستانی و موسیقی های فوق العاده ای که براش انتخاب شده، اگر طرفدار شخصیت های فاکد آپ و موسیقی راک و بلوز هستید، چندین هفته/ماه لذت بخش رو براتون فراهم خواهد کرد. یه ملودرام باحال که با طنازی و موسیقی های خاصش بعید هست از یادتون بره و قطعا اگر مثل من روحیات نزدیک به کاراکترهای سریال داشته باشید تو زندگی روزمره تون رگه هایی از این سریال رو خواهید دید و شاید بهتون کمک کنه با بعضی مسائل بهتر کنار بیایید. امتیاز من به این سریال 8.9 از 10. **فقط پیشنهاد می کنم اگر سطح زبانتون حداقل متوسط رو به بالا هست شروع کنید به دیدن تا از دیدنش لذت ببرید. رو زیرنویس ها حساب نکنید.**

نمایش اسپویل
۱ شهریور ۱۴۰۰ ۰۰:۵۳

اگه یه بچه پنج ساله که یه کلمه انگلیسی متوجه نمیشه بشینه حدس بزنه که اینا چی میگن از زیر نویس فارسی هایی که برای این سریال موجوده بهتر میشه

نمایش اسپویل
۴ تیر ۱۴۰۰ ۲۲:۰۰

خیلی متفاوت بود، درکل پایان و ابتدا و وسط خوب و قابل قبولی داشت. حتما پیشنهاد میکنم حداقل یبار ببینید چون ارزش ی بار دیدنو خیلی داره. و واقعا درام کمدیه نه مثل این سریالا ک زده کمدی و بعد ک میبینی احساس میکنی بهت دروغ گفته شده . اونطوری نیست. هم درامه هم کمدی.

نمایش اسپویل
بیشتر