دانلود مینی سریال North & South 2004 (شمال و جنوب) با زیرنویس فارسی

North & South 2004

شمال و جنوب

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۲۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۲۱

    اضافه شدن کیفیت جدید

    فصل 01 با کیفیت 480p DVDRip

فارسی

English

قاضی هیل به علت فشار نخست وزیر برای تبرئه کردن متهمان یک پرونده به میلتون مهاجرت می کند. میلتون یک شهر صنعتی است که کارخانه های پارچه بافی بزرگی در آن قرار دارد. صاحبان این کارخانه ها علناً کارگرانشان را استثمار می کنند. قاضی هیل دختری به نام مارگارت دارد. مارگارت در اولین برخورد با صاحبان یکی از کارخانه ها به نام آقای تورنتون به عمق شقاوت او پی می برد، اما آقای تورنتون به او علاقه مند می شود و سعی دارد که دیر یا زود از خانم مارگارت خواستگاری کند. اما با توجه به جو پارچه بافی روابط آنها تیره تر می شود...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۲۰

این مینی سریال بر اساس کتاب شمال و جنوب ساخته شده به طور کلی ساختار سریال همون ساختار کتابه اما ی سری چیزا تو سریال حذف و اضافه شده؛کتاب مقداری داستان رو کش داده سریال هم خیلی سریع جمع و جورش کرده در کل هم سریال سریال خوبیه هم کتاب؛البته اگر به ادبیات کلاسیک علاقه داشته باشین

نمایش اسپویل
۵ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۲۳

بهترین مینی سریالی که تا اینجای عمرم دیدم. واقعا عالی بود. بهترین موسقی متن. بهترین فیلم نامه. بهترین بازیگر. بهترین پایان بندی. در کل یه اثر شاهکار بود .

نمایش اسپویل
۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰

بسیار زیبا! فضاسازی های عالی موسیقی عالی و بجا! بازیگری فوق العاده! کارگردانی عالی! همه چی خیلی عالی بود! عشق واقعی آدم رو تغییر میده! آدم رو تبدیل به آدم بهتری میکنه!

نمایش اسپویل
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶

سعی شده توی چهار قسمت جمعش کنن و به قدری فشرده سازی شده که شخصیت ها و فعل و انفعلات داستان درست از آب در نیومده. اگر 10 قسمت بود بهتر میشد قوام آوردش.

نمایش اسپویل
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۱۸

بسیار سریال زیبائیه.به نظرم قرار گرفتنش جزو سریال های برتر IMDB به دلیل پایان بندیشه؛که به جرات جزو احساسات برانگیز ترین پایان بندی های تاریخ تلویزیونه.

نمایش اسپویل