دانلود انیمیشن Avatar: The Last Airbender 2003 (آواتار: آخرین بادافزار) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Avatar: The Last Airbender 2003

آواتار: آخرین بادافزار

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۲۷

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

    فصل 1 تا 3

  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل اول تا سوم اضافه شد

فارسی

English

در دنیای جنگ زده جادویی ، پسر جوانی دوباره زنده می شود تا سرنوشت خود را به عنوان آواتار محقق سازد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۰۹

مال بچه دو ساله هاس؟ مگه بچه ها هم به فیلما امتیاز میدن

نمایش اسپویل
۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۲۷

حس نوستالژیکی که هنگام تماشای این انیمیشن بهم دست داد، یادآور دوران نوجوونی و پرشین تون و روزهایی به مراتب بهتر ازین روزها بود. بعد از سال ها دوباره نشستم به تماشای این اثر و حقیقت امر این بود که انگار داشتم برای اولین بار میدیدم چراکه همون لذت نصیبم شد خوشبختانه. به نظرم آواتار نیازی به تعریف و تمجید من نداره چون امتحانش رو پس داده و ازش به عنوان یه الگو یا یه آیکون یاد میشه. اگر تو فصل اول کمی حوصلتون سر رفت (اگر، اگر، اگر) فقط کافیه دندون رو جیگر بذارید چون از انتهای فصل یک ماجراجویی اصلی شروع میشه و شخصیت ها پشت هم به سریال اضافه میشن.

نمایش اسپویل
۱۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۲۱

بهترین انیمیشن تاریخ

نمایش اسپویل
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ۲۲:۵۸

زیاد انیمیشن ندیدم و چون امتیاز آواتار بالا بود دیدم و میتونم بگم دیدنش واقعا لذت بخش بود آواتار پر از درس زندگیه که حتما باید نوجوانا و کودکان ببینن البته نمیگم که بزرگسالان از دیدنش لذت نمیبرن فقط شاید براشون یه مقدار کلیشه ای و خسته کننده باشه! نقطه قوت سریال شخصیت پردازی عالیش شدیدا عاشق کاراکترا میشید و ماجراجویی هاشون رو تجربه میکنید هر شخصیتیم جذابیت خاص خودش رو داره حتی شخصیت منفیا فصل ۳ هم به شخصیت پردازی پر و بال داد و کامل ترش کرد و بهترین فصلش بود طنزشم خیلی خوب بود مخصوصا تیکه های ساکا و ایده های خنده دارش

نمایش اسپویل
۲ آذر ۱۴۰۰ ۰۲:۲۳

قاطعانه میتونم بگم یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بخش های این سریال زمانی بود که آپا رو دزدیدن. قسمت های بعدیش بسیار جدی و عالی شد که من وقتی بچه بودم قشنگ سنگینیشو حس کردم. مخصوصا قسمت داستان های کوتاه هر شخصیت. پدربزرگ آیرو هم شخصیت مورد علاقم بود و اون قسمت دلم بدجوری سوخت واسش.

نمایش اسپویل
بیشتر