دانلود سریال Angels in America 2003 با زیرنویس فارسی

Angels in America 2003

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل اول اضافه شد

  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ ۰۷:۳۲

    اضافه شدن انکود جدید

    فصل 01 با کیفیت x265 10bit 1080p WEBRip Silence

فارسی

English

موضوع این سریال در مورد مباحثی است که در کوهستان بروکبک یا Rent اتفاق می افتد و در آن شهر فرشتگانی از آسمان می آیند . البته این سریال به مباحث بسیار زیادی مثل کومونیست ،ایدز و مخصوصا مرگ به گونه ای بسیار عمیق و شاعرانه پرداخته است .دیالوگ ها بسیار نغز و شاعرانه نوشته شده اند و سرشار است از ارایه های ادبی...این سریال به طرفداران بازی های آل پاچینو پیشنهاد می شود چون در این سریال بازی این بازیگر به اوج خود رسیده است .سریالی بسیار زیبا که در آن آل پاچینو نقش یک وکیل مبتلا به ایدزی ناجوانمرد که اعمال غیر انسانی انجام می دهد را بازی می کند

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۳۵

این سریال یک اثر سورئال-فانتزی-تخیلی در باره همجنس گرا های مذکره- نه در باره کمونیسته نه ایدز و نه شاعرانست - میاد به شکل سورئال در باره همجنسگرایی صحبت میکنه و از بازیگر های بزرگ هالیوود استفاده میکنه تا بیننده جذب کنه ولی اصلا اثر موفققی نیست.

نمایش اسپویل
۴ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۵۴

موضوع اصلی این سریال همجنسگراها هستند (angels).

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۴۸

واقعا سریال فلسفی و خاصیه. خیلی باب طبع همه نیستش. به لیست بازیگراش نگاه نکنین به نظرم اگر ژانر و میپسندین دانلود کنین وگرنه میهوره تو ذوقتون.

نمایش اسپویل
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۳۳

اثری از یک فیلمساز خوب مایک نیکولز.

نمایش اسپویل
۵ فروردین ۱۳۹۸ ۰۱:۵۹

یکی از بهترین مینی سریال های ساخته شده در قرن 21 تا به امروز که جزء شاهکار های فراموش نشدنیه . اول از همه این سریال تیم بازیگری درجه یکی داره ( آلپاچینو ، مریل استریپ ، پاتریک ویلسون ، جفری رایت ، اما تامپسون و .. ) . بازی درخشان آلپاچینو شاهکاری به یاد ماندنی در تلویزیونه . داستان سریال ، بسیار هنری و استادانه به همراه مفاهیم عاشقانه و مسائل اجتماعی آمریکا بیان شده که کارگردانی و فیلمبرداری عالی ، داستانی زیبا رو به نمایش در آورده . در این سریال به سیاست ، فلسفه ، حقوق ، مذاهب ، فرهنگ اجتماعی و بهداشت به صورت مختصر و مفید پرداخته میشه . اما در کنار همه ی این موارد ، موسیقی متن رویایی و دل نواز توماس نیومن این سریال رو به بالاترین سطح کمال در مینی سریال های تلویزیونی رسونده که به نوعی می شه این مینی سریال رو یک فیلم سینمایی بلند یا چند قسمتی حساب ( تشبیه ) کرد . در آخر اگر به دنبال تجربه ای متفاوت در تماشای سریال های تلویزیونی هستید و یا به دنبال یک مینی سریال درام و هنری هستید ، این سریال میتواند لحظات خوبی برای شما رقم بزند .

نمایش اسپویل