سریال خوبیه نه خیلی عالی
پایانش خراب نشد
برخلاف نظر بقیه که گفتن مایکل سی حال چه بازیگر خفنی
به نظرم کاملا مدل بازیگری مثل دکستر بود
بعضی وقت ها بازیگرا زیاد شاخص نمیشن به خاطر اینه که رفتارشون در نقش ها تکراری میشه( حتی شخصیت ارتور در سریال که راین ویلسون بازی کرده کپی شخصیت دوایت در افیس ه )
فصل سه به نظرم خیلی خسته کننده شد
اصلا نفهمیدم چرا وقتی فهمید مایا احتمالا بچه خودش نیست یه تست dna نگرفت( دلیل اسرار خواهر لیزا به پس گرفتن مایا از نیت احتمالا همین بود که قضیه رو نشه)
دلیل عشق فصل اخر برندا به مایا نفهمیدم ادمی که انقدر سرکش بود حالا مهر مادری گرفته نسبت به بچه کس دیگه
در مورد همجنسگرایی یه تبلیغ عجیبی داره این سریال مخصوصا در فصول اول که انگار توی جامعه انقدر چیز رایجی که از هر دو نفر یکی همچین رفتاری داری
ویژگی مثبت سریال عدم طولانی شدن بود
و همین طور یک داستان تازه برای شغل عجیب
سریال خیلی عمیقیه در کل، یه مقدار شاید اون وسطا زیاد رو روابط اضافی عاطفی مانور بده ولی خب باز برمیگرده به همون عمقی که سریال باهاش شروع شده بود و به بهترین شکل تموم میشه.
خیلی آدم رو وادار میکنه که به مرگ از زاویه جدیدی نگاه کنه و البته ارزش خانواده رو هم روشن میکنه.
به شخصه به نظرم این که کش ندادن سریال رو و پایان خیلی خوبی هم داره خیلی ارزشمنده.
کلا خیلی دارکه و قرار نیست اعصابتون رو آروم کنه.
اگه دنبال درام خوب هستید انتخاب خوبیه.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
S.Hosein
S.Hosein
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ۰۴:۳۱
سلام پایین تصویر یه حالت ریش ریش شده داره. مشکل از انکود شماست یا کلا سریال مشکل داره؟
u_4769251
u_4769251
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۴۱
درود ایرادی نداره.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
sc.mjr95
sc.mjr95
۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ۲۱:۰۶
سریال خوبیه نه خیلی عالی پایانش خراب نشد برخلاف نظر بقیه که گفتن مایکل سی حال چه بازیگر خفنی به نظرم کاملا مدل بازیگری مثل دکستر بود بعضی وقت ها بازیگرا زیاد شاخص نمیشن به خاطر اینه که رفتارشون در نقش ها تکراری میشه( حتی شخصیت ارتور در سریال که راین ویلسون بازی کرده کپی شخصیت دوایت در افیس ه ) فصل سه به نظرم خیلی خسته کننده شد اصلا نفهمیدم چرا وقتی فهمید مایا احتمالا بچه خودش نیست یه تست dna نگرفت( دلیل اسرار خواهر لیزا به پس گرفتن مایا از نیت احتمالا همین بود که قضیه رو نشه) دلیل عشق فصل اخر برندا به مایا نفهمیدم ادمی که انقدر سرکش بود حالا مهر مادری گرفته نسبت به بچه کس دیگه در مورد همجنسگرایی یه تبلیغ عجیبی داره این سریال مخصوصا در فصول اول که انگار توی جامعه انقدر چیز رایجی که از هر دو نفر یکی همچین رفتاری داری ویژگی مثبت سریال عدم طولانی شدن بود و همین طور یک داستان تازه برای شغل عجیب
۰
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Saber_Shaw
Saber_Shaw
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۵۸
این لعنتی سریال نیست خود زندگیه, تجربهاس. بی نظیرترین پایان بندی تاریخ.
۳
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
emirfathi
emirfathi
۴ فروردین ۱۴۰۲ ۲۰:۴۴
سلام من نتونستم زیر نویس فصل دو به بعد رو پیدا کنم اگه کسی داره خبر بده
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
tired_king
tired_king
۳ شهریور ۱۴۰۱ ۰۵:۰۷
سریال خیلی عمیقیه در کل، یه مقدار شاید اون وسطا زیاد رو روابط اضافی عاطفی مانور بده ولی خب باز برمیگرده به همون عمقی که سریال باهاش شروع شده بود و به بهترین شکل تموم میشه. خیلی آدم رو وادار میکنه که به مرگ از زاویه جدیدی نگاه کنه و البته ارزش خانواده رو هم روشن میکنه. به شخصه به نظرم این که کش ندادن سریال رو و پایان خیلی خوبی هم داره خیلی ارزشمنده. کلا خیلی دارکه و قرار نیست اعصابتون رو آروم کنه. اگه دنبال درام خوب هستید انتخاب خوبیه.
۳
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ