دانلود سریال Six Feet Under 2001 (شش فوت زیر زمین) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Six Feet Under 2001

شش فوت زیر زمین

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

    بروزرسانی شد

  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۴۹

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

یک سریال درام با درون مایه طنزی تلخ,که زندگی یک خانواده به هم ریخته کالیفرنیایی را به تصویر می کشد که یک مرکز خدمات تدفین را اداره می کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ۲۱:۰۶

سریال خوبیه نه خیلی عالی پایانش خراب نشد برخلاف نظر بقیه که گفتن مایکل سی حال چه بازیگر خفنی به نظرم کاملا مدل بازیگری مثل دکستر بود بعضی وقت ها بازیگرا زیاد شاخص نمیشن به خاطر اینه که رفتارشون در نقش ها تکراری میشه( حتی شخصیت ارتور در سریال که راین ویلسون بازی کرده کپی شخصیت دوایت در افیس ه ) فصل سه به نظرم خیلی خسته کننده شد اصلا نفهمیدم چرا وقتی فهمید مایا احتمالا بچه خودش نیست یه تست dna نگرفت( دلیل اسرار خواهر لیزا به پس گرفتن مایا از نیت احتمالا همین بود که قضیه رو نشه) دلیل عشق فصل اخر برندا به مایا نفهمیدم ادمی که انقدر سرکش بود حالا مهر مادری گرفته نسبت به بچه کس دیگه در مورد همجنسگرایی یه تبلیغ عجیبی داره این سریال مخصوصا در فصول اول که انگار توی جامعه انقدر چیز رایجی که از هر دو نفر یکی همچین رفتاری داری ویژگی مثبت سریال عدم طولانی شدن بود و همین طور یک داستان تازه برای شغل عجیب

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۵۸

این لعنتی سریال نیست خود زندگیه, تجربه‌اس. بی نظیرترین پایان بندی تاریخ.

نمایش اسپویل
۴ فروردین ۱۴۰۲ ۲۰:۴۴

سلام من نتونستم زیر نویس فصل دو به بعد رو پیدا کنم اگه کسی داره خبر بده

نمایش اسپویل
۳ شهریور ۱۴۰۱ ۰۵:۰۷

سریال خیلی عمیقیه در کل، یه مقدار شاید اون وسطا زیاد رو روابط اضافی عاطفی مانور بده ولی خب باز برمیگرده به همون عمقی که سریال باهاش شروع شده بود و به بهترین شکل تموم میشه. خیلی آدم رو وادار میکنه که به مرگ از زاویه جدیدی نگاه کنه و البته ارزش خانواده رو هم روشن میکنه. به شخصه به نظرم این که کش ندادن سریال رو و پایان خیلی خوبی هم داره خیلی ارزشمنده. کلا خیلی دارکه و قرار نیست اعصابتون رو آروم کنه. اگه دنبال درام خوب هستید انتخاب خوبیه.

نمایش اسپویل
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۱۰

عجب شاهکاری و عجب پایان دردناکی ۳ قسمت آخر واقعا تراژدی خالصه مخصوصا چند دقیقه پایانی قسمت آخر که کل زندگی آینده رو تو چند دقیقه نشون داد تا حالا اینقدر بغض نکرده بودم! زندگی همینه! یه عمر برا هیچ و پوچ خودتو آزار میدی آخرشم هیچی... ایکاش میشد فقط به چیزایی که واقعا ارزششو دارن اهمیت داد و تا وقتی که زنده ایم به بهترین شیوه زندگی کنیم طوری که انگار فردا روز آخرمونه اما افسوس که خیلی سخته! مایکل سی هال واقعا بازیگر ماهریه اصلا فکرشم نمیکردم بعد از دیدن دکستر همچین کاراکتری رو ازش ببینم! چقدر روابط کاراکترا عمیق و واقعی بود قشنگ غرق زندگیشون میشی انگار به یکی از اعضای خانواده فیشر تبدیل میشی کاراکتر کلیر خیلی پیچیده بود شخصی که شدیدا دنبال معناس و هدف های متعددی رو دنبال میکنه اما از آخر باز به چیز خاصی نمیرسه بلکه داره فقط به راهش ادامه میده شاید سریال داره میگه که لازم نیست اینقدر برای رسیدن به مقصد خودمون رو به آب و آتش بزنیم بلکه همین راهی که داریم پیش میریم خود زندگیه و قرار نیست زندگی حتما معنا یا چیز خاصی برامون داشته باشه! پ.ن:shave my legs for free!

نمایش اسپویل
بیشتر