دانلود سریال Poirot 1989 (پوآرو) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Poirot 1989

پوآرو

  • TV-14
  • ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۴۹

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل دوم نسخه 10 قسمتی قرار گرفت

فارسی

English

"هرکول پوآرو" که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش "کاپیتان هستینگز" پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۱۵

تصور نمی شود نویسنده ای هر چند توانا بتواند آثار آگاتاکریستی را توصیف کند نوشته هایی که چون خورشید تا ابد می تابد و سریال ها و فیلم هایش شاهکار گونه اند دست اندر کاران محترم 30 نما باید تمامی آثار کریستی را بنمایش بگارند محبوبیت 30 نما فوق العاده خواهد شد .

نمایش اسپویل
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۹

وقت به خیر یکی از نکات مهمی که باعث شده این سریال عالـــــــــــــــــــــــــــی باشد پشتوانه محکم و استخوان دار ادبی آن است که به لطف خانم آگاتا کریستی ، یک شخصیت عالی خلق شده است ___________ بازی عالی دیوید ساچِت در نقش پوآرو و دقت عمل بالای ایشان در پیدا کردن ریز ترین نکات شخصیتی شخصیت هرکول پورآرو ، بی نظیر است . ___________ ای کاش ... باز هم داستان های دیگر با همین تیم سازنه ساخته میشد ! دیالوگ ها ، دکور ، فضا پردازی ... ریتم خوب کل اثر ، طراحی لباس ها ... فضای کلی حاکم بر روند کار تیم سازنده ... همه و همه موارد ... نشان از یک نکته دارد : حرفه ای بودن تمام و کمال همه دست اندر کاران دارد ___________ ای کاش باز هم داستان های دیگری را همین تیم بسازند هنوز که هنوز است ... هیچ سریالی با این دقت و ظرافت ، تهیه نشده در هیچ ژانری ... ... حتی سریال هایی مثل : مادام مارپل و شرلوک هلمز _ با بازی جِرِمی بِرِت هم _ اینقدر طبیعی و جذاب نیستند . ___________ هنوز که هنوز است ... بهترین آثار سینمائی از داستان های عالی خلق میشوند و ... طبق نوشته مقاله ای ، مشخص شده است که : هرکول پوآرو ، مشهور ترین شخصیتی است که تا کنون توسط نویسنده ای خلق شده است و در اکثر نقاط جهان ... شناخته شده است .... هرکول پوآرویی که دیوید ساچت خلق کرده است یک ستاره درخشان است برای ابد ... ___________ دوشنبه 24 خرداد ماه 1400 ایران . تهران . تهران

نمایش اسپویل
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۴۶

سریالی که دیگه نمونش تو این سبک شاید ساخته نشه . ای کاش تمامی بازیگران بزرگ دنیا میشد هر کدومشون رو تو یه قسمت دید .محیط تمام انگلیسی فیلم با لهجه زیباشون هم واقعا جذابیت خودش رو داره. باید از اولین قسمت تا آخرینش رو فقط دید و لذت برد ازش.

نمایش اسپویل
۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۸:۱۷

کاش این سریال رو هم برای تماشای آنلاین بذارید . شاهکاریه در نوع خودش که از دیدنش سیر نمیشم . بدون اینکه هیچ رد و اثری ازخون و خشم و کلا خشونت های رایجِ افراطی و حال به هم زن! در سریال های پلیسی امروزی, توی این مجموعه دیده بشه داستان ها و اپیزود ها کاملا معما گونه پیش میرند . بازی ها لذت بخش و فضای داستانی آرام , زیبا و دوست داشتنیه . همهء کتابهای آگاتا کریستی رو وقتی نوجوان بودم خوندم انصافا این مجموعه به اون کتاب ها هویتِ ماندگاری داده .

نمایش اسپویل
۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۷:۴۱

از بخش درخواست ها درخواست بدین

نمایش اسپویل
۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۹:۰۵

این سریال بین سریال‌های کارآگاهی بی‌نظیره چون پشتوانهٔ ادبیِ غنی داره. بعکس باقی سریال‌های کارآگاهی شخصیت‌پردازی‌ سریال پوآرو بی‌نقصه!

نمایش اسپویل
۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۸:۲۲

دوستان به نظرتون از فصل چند اوجشه چون من فصل یک رو دیدم زیاد جذاب نبود برام ؟ خواهشا جواب بدید فصلا اخرو دیدگ واقعا خوب بودن

نمایش اسپویل
بیشتر