
Gomorrah 2014
گومورا
- Leonardo Fasoli
- TV-MA
- ۵۵ دقیقه
فارسی
English
مارکو داموره در فصل اول «گومورا» نقش چیرو، فرد دست راست یک پدرخوانده بیرحم کامورا را بازی میکند. وقتی پدرخوانده به زندان میافتد، چیرو فرصت را غنیمت میشمارد و برخلاف قوانین خانواده کاری میکند که خود رئیس خانواده شود. در این بین، ایما همسر پدرخوانده (ماریا پیا کالزونه) و گنی پسر او (سالواتوره اسپوزیتو) مانعی در برابر چیرو هستند. در همین حال، یک خانواده رقیب به رهبری سالواتوره کونته (مارکو پالوتی) از این تقابل به عنوان فرصتی برای نابودی دشمنان خود استفاده میکند …


دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
dzdzdz
dzdzdz
۱ اسفند ۱۴۰۴ ۱۷:۵۲
سریال gomorrah : the origins رو هم اضافه میکنید ؟
u_4769251
u_4769251
۳ اسفند ۱۴۰۴ ۲۰:۳۵
درود از بخش درخواست ها در سایت، درخواست سریال مورد نظر را ثبت کنید.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
u_5941706
u_5941706
۲۴ بهمن ۱۴۰۴ ۰۰:۰۶
خفن ترین نکته این سریال بعد از موسیقی متن به جا اینه که شخصیت مورد علاقه پیدا نمیکنی یکمی تو رو میکشونه سمت خودش بعد پرتت میکنه سمت بعدی نکات دقیق و جذاب و تنها ایرادش اینه که ریتمش غافلگیرت نمیکنه ولی در کل نمره هفت از ده میدم
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
u_729618
u_729618
۳ مهر ۱۴۰۳ ۲۰:۴۹
فارغ از دیدگاهی متعصبانه، وقتی میبینیم ساختههای سینمایی و تلویزیونی باکیفیت به این شکل از انحصار کشورهایی خاص خارج میشه، امیدوارکننده و جذابه. این سریال هم یکی از بهترین مثالها برای این مورده. کیفیت ساختش از هر جهتی در بالاترین سطح ممکنه و به نظرم یکی از بهترین تجربههایی هست که میتونید از تماشای یک سریال داشته باشید.
۷
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
tango65
tango65
۵ دی ۱۴۰۲ ۰۲:۲۷
فیلم خوبی بود ولی از نظر هنری فیلم عالی نبود ، نمیدونم چرا ولی بازی و بازیگری یک مقدار به نظرم ضعیف بود حالا این به خاطر سطح بازگیری هنرمندان ایتالیایی هست که من دارم برای اولین بار محصولی از سینمای این کشور رو میبینم یا به جهت رک و صریح بودن فرهنگ این مردم که در اروپا به همین صراحت از قدیم مشهور بودن ولی باید بگم داستان و موضوع فیلم بسیار خوب بود و واقعیت دنیای تبهکاری همین هست . حتی میشه گفت دنیای سیاست هم در بعد وسیع تری به همین صورت هست که در این سری به تصویر کشیده شده . در اخر باید قبول کنیم که هرچقدر هم که انسان رو مختار بدونیم ولی بشر به همین راحتی نمیتونه از انچه نسل قبلش حال چه والدین و چه اجتماع پیشین براش به ارث گذاشتن فرار کنه و شما همیشه با قیودی که گذشتگان براتون به یادگار گذشتن در گیر خواهید بود ، پس چه بهتر که بر افکار ، گفتار و کردارمون دقیق شیم چون انچه برای ایندگان به ارث میزاریم بر زندگی انها تاثیر میزاره همانطور که تصمیمات نسل قبلی ما بر زندگی امروز ما اثار عمیق و غیر قابل انکاری گذاشته .
kourosh318x
kourosh318x
۱۹ فروردین ۱۴۰۵ ۰۲:۲۴
نقد فیلم بود یا خزعبلات فلسفی چپولی خود شما؟ من که نفهمیدم
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۱۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ariazarif
ariazarif
۱ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۱۱
من هیچی تعریف نمی کنم که هرچی بگم کم لطفی میشه چون شاهکار بود
۱۰
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ