دانلود سریال Gomorrah 2014 (گومورا) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Gomorrah 2014

گومورا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۱۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل 5 با کیفیت بلوری اضافه شد

  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ ۲۱:۵۹

    اضافه شدن پخش آنلاین

    اپیزود 09 و 10 از فصل 05

فارسی

English

مارکو داموره در فصل اول «گومورا» نقش چیرو، فرد دست راست یک پدرخوانده بی‌رحم کامورا را بازی می‌کند. وقتی پدرخوانده به زندان می‌افتد، چیرو فرصت را غنیمت می‌شمارد و برخلاف قوانین خانواده کاری می‌کند که خود رئیس خانواده شود. در این بین، ایما همسر پدرخوانده (ماریا پیا کالزونه) و گنی پسر او (سالواتوره اسپوزیتو) مانعی در برابر چیرو هستند. در همین حال، یک خانواده رقیب به رهبری سالواتوره کونته (مارکو پال‌وتی) از این تقابل به عنوان فرصتی برای نابودی دشمنان خود استفاده می‌کند …

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ دی ۱۴۰۲ ۰۲:۲۷

فیلم خوبی بود ولی از نظر هنری فیلم عالی نبود ، نمیدونم چرا ولی بازی و بازیگری یک مقدار به نظرم ضعیف بود حالا این به خاطر سطح بازگیری هنرمندان ایتالیایی هست که من دارم برای اولین بار محصولی از سینمای این کشور رو میبینم یا به جهت رک و صریح بودن فرهنگ این مردم که در اروپا به همین صراحت از قدیم مشهور بودن ولی باید بگم داستان و موضوع فیلم بسیار خوب بود و واقعیت دنیای تبهکاری همین هست . حتی میشه گفت دنیای سیاست هم در بعد وسیع تری به همین صورت هست که در این سری به تصویر کشیده شده . در اخر باید قبول کنیم که هرچقدر هم که انسان رو مختار بدونیم ولی بشر به همین راحتی نمیتونه از انچه نسل قبلش حال چه والدین و چه اجتماع پیشین براش به ارث گذاشتن فرار کنه و شما همیشه با قیودی که گذشتگان براتون به یادگار گذشتن در گیر خواهید بود ، پس چه بهتر که بر افکار ، گفتار و کردارمون دقیق شیم چون انچه برای ایندگان به ارث میزاریم بر زندگی انها تاثیر میزاره همانطور که تصمیمات نسل قبلی ما بر زندگی امروز ما اثار عمیق و غیر قابل انکاری گذاشته .

نمایش اسپویل
۱ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۱۱

من هیچی تعریف نمی کنم که هرچی بگم کم لطفی میشه چون شاهکار بود

نمایش اسپویل
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۰۷

وقتی هیچ کس برنده نیست! واقعیت تجارت مواد و مافیا رو میشه تو این سریال دید، فارغ از هر غلو و قهرمان سازی. از هومن صمدی هم برای ترجمه و سی نما بابت انکود این سریال زیبا تشکر می کنم.

نمایش اسپویل
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۲۳

تعریف الکی نمیکنم، منتها فکرم نمیکنم دیگه مادر مثل این سریال و عوامل ش بتونه بزاد. خداخیرشون بده

نمایش اسپویل
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۱:۲۲

بسیار زیبا هست واقعیت سیستم مافیایی رو نشون داد تو این سریال قهرمانی وجود نداره درستش هم همینه هیچ ادم کشی نمی توننه قهرمان باشه چه توماس شلبی باشه چه چیرو دیمارتزیو , واقعی ترین سریال مافیایی که میشه دید همینه از دست ندید و این سریال بر اساس کتاب گومورا که بر اساس واقعیت است برداشته شده . زیباترین سریال مافیایی .

نمایش اسپویل
بیشتر