news-background
news-background

«بن افلک» در فیلم The Flash دوباره نقش «بتمن» را بازی می‌کند

«اندی موشتی» کارگردان «فلش» می‌گوید افلک نقشی اساسی در فیلم خواهد داشت.

 

«بن افلک» برای بازی در نقش «بتمن/بروس وین» در فیلم «فلش» (دانلود فیلم The Flash با لینک مستقیم) به کارگردانی «اندی موشتی» بازخواهد گشت. افلک پس از فیلم «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) با این نقش وداع کرده بود، بنابراین بازگشت او که توسط مجله‌ی «ونتی فر» به تأیید رسیده کمی غافلگیرکننده است. او حتی قرار بود فیلمی جداگانه برای شخصیت «بتمن» کارگردانی کند اما آن پروژه به «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) به کارگردانی «مت ریوز» تبدیل و «رابرت پتینسون» به عنوان «بتمن» جدید معرفی شد. موشتی به مجله می‌گوید بازگشت افلک منطقی است چرا که زمان وقوع حوادث آن با «لیگ عدالت» یکسان است. افلک در «فلش» باید در کنار «ازرا میلر» بازی کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

موشتی می‌گوید: «[افلک] نقشی اساسی در تأثیر احساسی فیلم دارد. روابط میان بری و وین با بازی افلک از لحاظ عاطفی در سطحی است که ما تاکنون ندیده‌ایم. فیلم در مورد بری است، داستان در مورد اوست، اما شخصیت‌های آن‌ها بیش از آنچه ما تصور می‌کنیم به یکدیگر مرتبطند. مادر هر دوی آن‌ها به قتل رسیده و این یکی از مجراهای احساسی فیلم است. اینجاست که بتمن با بازی افلک وارد می‌شود.»

موشتی در این مصاحبه می‌گوید «بتمن» او دارای خصوصیاتی دوگانه است: «به خاطر ظاهرش،  آرواره‌اش و اندام پرابهتی که دارد بسیار قدرتمند به نظر می‌رسد، اما بسیار آسیب‌پذیر نیز هست. او می‌داند که این آسیب‌پذیری را چگونه وارونه جلوه دهد.»

«باربارا موشتی» تهیه‌کننده‌ی «فلش» اضافه می‌کند: «در مورد [افلک] انواع و اقسام حواشی وجود داشت و خود او گفته بود که بازی در نقش «بتمن» برایش آسان نیست. فکر می‌کنم در آن مقطع زندگی سختی را می‌گذراند. اما وقتی که [دوباره] از او درخواست کردیم، در موقعیت بسیار متفاوتی در زندگی‌اش قرار داشت. آماده‌ی پذیرش نقش بود و این برای ما کمی غافلگیر‌کننده بود... همه‌ی ما انسانیم و لحظات خوب و بدی را در زندگی تجربه می‌کنیم. در حال حاضر او در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند از بازی در نقش «بتمن» لذت ببرد. نقشی بسیار مهم است و در عین حال لذت‌بخش.»

«بتمن» با بازی «بن افلک» قرار است در کات «زک اسنایدر» از «لیگ عدالت» نیز که سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود ظاهر شود. فیلم «فلش» موشتی دارای خطوط داستانی مختلف در دنیاهای مختلف است و همین مسئله به «مایکل کیتون» هم اجازه می‌دهد تا در همین فیلم در نقش نسخه‌ی دیگری از «بتمن» ظاهر شود. احتمال حضور «بتمن» با بازی «وال کیلمر» هم در این فیلم وجود دارد.

«فلش» تابستان سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید