news-background
news-background

«مایکل کیتون» در فیلم Flash دوباره نقش «بتمن» را بازی می‌کند

جمله‌ی «من بتمن هستم» اغلب یادآور «کریستین بیل» در فیلم‌های «شوالیه‌ تاریکی» به کارگردانی «کریستفر نولان» است، اما این «مایکل کیتون» است که نامش با «بتمن» گره خورده. بنابراین باید فرض را بر این گذاشت که کیتون در مذاکرات اخیرش با برادران وارنر، چند بار جمله‌ی «من بتمن هستم» را به زبان آورده باشد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«رپ» و دیگر منابع گزارش داده‌اند که کیتون برای بازگشت به نقش «بروس وین» در دنیای ابرقهرمانان دی‌سی در حال انجام مذاکرات اولیه است. اما این بار او در فیلم «فلش» (دانلود فیلم Flash با لینک مستقیم) با بازی «ازرا میلر» و کارگردانی «اندی موشتی» معرفی خواهد شد. این فیلم بر اساس خطوط داستانی «فلش‌پوینت» در کتاب‌های مصور دی‌سی که دارای عنصر سفر در زمان است ساخته خواهد شد. نویسندگی این فیلم به «کریستینا هادسون» سپرده شده که «پرندگان شکاری» (دانلود فیلم Birds of Prey با لینک مستقیم) را برای وارنرها نگاشته بود. «رپ» می‌نویسد که مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده و هر اتفاقی ممکن است روی دهد.

کیتون در فیلم‌های «بتمن» (دانلود فیلم Batman با لینک مستقیم) و «بتمن بازمی‌گردد» (دانلود فیلم Batman Returns با لینک مستقیم) به کارگردانی «تیم برتون» نقش این شخصیت را بازی کرده است. گفته می‌شود که مذاکرات کیتون تنها برای یک فیلم نیست و احتمال حضور چند باره‌ی او در نقش «بروس وین» وجود دارد.

«بری آلن» با بازی میلر در داستان «فلش‌پوینت» در زمان به عقب برمی‌گردد تا جان مادر به قتل رسیده‌اش را نجات دهد – مرگ مادر او موجب شده بود به مبارزه با جرم و جنایت علاقه‌مند شود و با پلیس همکاری کند – اما وقتی که جان مادرش را نجات می‌دهد، تأثیراتی مانند فیلم «بازگشت به آینده» (دانلود فیلم Back to the Future با لینک مستقیم) در پی می‌آیند و خطوط زمانی دی‌سی با این عمل تغییر می‌کنند و دنیایی موازی ایجاد می‌شود که وضعیتی آشفته دارد. «زن شگفت‌انگیز» و بسیاری دیگر از اعضای «لیگ عدالت» در این خط داستانی نقش دارند اما هنوز مشخص نیست که دی‌سی و برادران وارنر قصد به تصویر کشیدن تمامی این وقایع را دارند یا نه. تماشای انلاین فیلم خارجی.

هواداران مدتی است که پس از جدایی «بن افلک» از نقش «بتمن»، در مورد راه‌اندازی مجدد خط داستانی دنیای سینمایی دی‌سی به واسطه‌ی ساخته شدن یک فیلم بر اساس «فلش‌پوینت» گمانه‌زنی  می‌کنند. هرچند بعضی دیگر امیدوارند که کات «زک اسنایدر» برای «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) افلک و اسنایدر را به دنیای دی‌سی بازگرداند.

علاوه بر این گزارش شده است که کیتون در فیلم نقش بتمنی سالخورده را بازی خواهد کرد که قهرمانان جوان‌تر را آموزش می‌دهد. گفته می‌شود که «کریستینا هادسون» نقشی اساسی‌تر در تولید فیلم‌های بعدی برای وارنرها خواهد داشت و یکی از تهیه‌کنندگان و نویسندگان ثابت خواهد بود. او جدا از نویسندگی «فلش» و «پرندگان شکاری» بر روی یک اقتباس سینمایی از «بت‌گرل» (Batgirl) نیز کار می‌کند. «هالیوود ریپورتر» به نقل از برخی منابع نزدیک به استودیو ادعا می‌کنند که فیلم «فلش‌پوینت» می‌تواند سبب شود که کیتون در فیلم «بت‌گرل» هم نقش «بتمن» را بازی کند.

به این ترتیب فیلم «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) به کارگردانی «مت ریوز» مانند «جوکر» (دانلود فیلم Joker با لینک مستقیم) در دنیایی مستقل روایت می‌شود و ارتباطی با دیگر فیلم‌های دی‌سی نخواهد داشت. بنابراین «رابرت پتینسون» در کنار «ازرا میلر»، «گل گدوت» و شاید «هنری کویل» دیده نخواهد شد. ریوز با این اوصاف آزادی عمل بیشتری برای روایت داستان خودش خواهد داشت.

در سریال انیمیشن «فراتر از بتمن» (دانلود سریال Batman Beyond با لینک مستقیم)، نسخه‌ی سالخورده‌ای از «بروس وین» به تصویر کشیده شد که «تری مک‌گینیس» را آموزش داد و او را به «بتمن»‌ جدید گاتهام تبدیل کرد.

بازگشت کیتون به نقش «بتمن» به یکباره روی نداد. این‌گونه به نظر می‌رسد که او در طول یک دهه‌ی گذشته خودش را برای این بازگشت آماده می‌کرده، چرا که در فیلم‌های «بردمن» (دانلود فیلم Birdman با لینک مستقیم) ظاهر شد. او در «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (دانلود فیلم Spider-Man: Homecoming با لینک مستقیم) در «دنیای سینمایی مارول» و «موربوس» (دانلود فیلم Morbius با لینک مستقیم) سونی هم نقش‌‌آفرینی کرده، بنابراین تمایل او به بازگشت چندان غافل‌گیرکننده نیست.

«باربارا موشتی» تهیه‌کننده‌ی فیلم «فلش» اخیراً در شبکه‌های اجتماعی گفته بود که «ری فیشر» ممکن است نقش «سایبرگ» را دوباره در «فلش» بازی کند، اما فیشر این ادعا را رد کرد.

فیلم «فلش» در حال حاضر برای اکران در تابستان سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۰۳

چه خر تو خریه!!

نمایش اسپویل